  • Data: 2004-09-11 18:18:52
    Temat: Re: mBank
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    news:slrnck5ts1.n9l.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
    > - brak możliwości otwarcia pierwszej lokaty przez internet
    A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.

    > "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
    > i 20 długości geograficznej wschodniej
    > wylosowałem Polskę
    > w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński
    No tak, P. Macierzyński wolałby zapewne urodzić się w innym miejscu:
    Chinach, Rosji, Korei Północnej, na jednym z biegunów, w jednym z krajów
    afrykańskich??? Czy może P. Macierzyński uważa, że świat składa się z Europy
    Zachodniej i USA?
    Przepraszam, że polemizuje z sygnaturką, ale też się tak podobnie urodziłem
    i zawsze byłem zdania, że dobrze trafiłem. Proponowałbym przed obraniem
    sobie takiego motto obejrzeć globus i zastanowić się jaka część powierzchni
    lądów jest bardziej atrakcyjna, albo jeszcze lepiej ile procent ludności
    śwata urodziło się w atrakcyjniejszym miejscu.
    Kiepski pokerzysta.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec