  • 71. Data: 2002-02-01 21:34:15
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 16:20:17 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >A co ma klucz do tokena?

    Nie wiem. Wiem, jednak że da się tak generować różne kody, żeby Twoje
    twierdzenie się nie sprawdzało.

    Tak :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 72. Data: 2002-02-02 08:57:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    > To jakiś bardzo wielce nietypowy przypadek i nie ufam temu
    > oświadczeniu tak całkiem do końca.

    Chyba nie, bo moja mama też dostaje tylko przelewami. Jej koleżanki
    także.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 73. Data: 2002-02-02 16:11:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 09:57:15 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >Chyba nie, bo moja mama też dostaje tylko przelewami. Jej koleżanki
    >także.

    Pacjent przychodzi, mama go leczy, a potem wystawia mu fakturę na
    przelew? Dziwne. Pewien odsetek lekarzy zapewne pracuje wyłącznie na
    państwowym etacie, ale przecież sporo prowadzi prywatne wizyty...

  • 74. Data: 2002-02-02 21:27:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    > Pacjent przychodzi, mama go leczy, a potem wystawia mu fakturę na
    > przelew?

    I uważasz, że to są lekarze wszelkiej maści? :>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 75. Data: 2002-02-03 10:06:33
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości

    > No ale wskazania tokena w Lukasie nie zna nikt oprocz serwera.
    > A TANY latwo podejrzec nie musisz ich krasc wystarczy sobie spisac.

    Fakt. Łatwiej przepisać czy skserować kartkę z pięćdziesięcioma hasłami (bo w
    końcu cholera wie, o które z nic system poprosi), niż chodzić za gościem i patrzeć
    mu przez ramię na token.
    Za to jeśli kraść, to raczej token - przynajmniej pobawić się będzie można, jak
    już zostanie zastrzeżony. A jak mały - użyć jako breloczka (albo przynętę na
    małolatę).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 76. Data: 2002-02-03 21:53:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 22:27:20 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >I uważasz, że to są lekarze wszelkiej maści? :>

    Nie, dziwię się właśnie...

    A są wszelkiej maści, i choć część lekarzy zapewne nie podlega pod mój
    podział, to jednak zapewne każda odmiana lekarza ma choć jednego
    przedstawiciela podeń podlegającego. A niektóre odmiany mają ich w
    zasadzie 100%.

  • 77. Data: 2002-02-05 09:08:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie wiem. Wiem, jednak że da się tak generować różne kody, żeby Twoje
    > twierdzenie się nie sprawdzało.

    Co się da wygenerować? Czy Ty masz pojęcie jak się przechowuje hasła w
    systemach i kody w bankach? O podstawowym md5 chociaż słyszałeś? Brak Ci
    podstawowej wiedzy na tematy, na które uwielbiasz się rozpisywać :-)

    A ciekawe, że ROBBO jakoś nie obala mojego "twierdzenia" ;-)

    K. Kowalski

  • 78. Data: 2002-02-20 12:07:02
    Temat: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Usiłuję zamykać zgodnie z regulaminem, bez drugiej wizyty. Na razie na
    > usiłowaniach się kończy. Sprawa się ciągnie od 26.10.01. Opisywałem
    > zresztą...

    Odniosłem sukces. GINB skierował moje pismo do zarządu Lukas Banku w
    celu rozpatrzenia. Zarząd zrobił straszny dym i przegląd procedur
    obowiązujących w banku (wieści od zaprzyjaźnionej dysponentki) i oto
    dziś (20.02.2002) mam zamknięty rachunek. Na razie wieści są
    telefoniczne bo zadzwonili do mnie, ale teraz to już nie mam podstaw im
    nie wierzyć.
    Wystornowali wszystkie opłaty za prowadzenie rachunku pobrane po upływie
    regulaminowego okresu wypowiedzenia, za czas wypowiedzenia naliczyli i
    skapitalizowali odsetki wg. stopy właściwej dla rachunku, zaś od dnia
    kiedy minął okres wypowiedzenia do dziś naliczyli i dołączyli do
    przelewu odsetki ustawowe.

    Czyli mamy jeden bank więcej, który będzie przestrzegał swojego
    regulaminu. Można spokojnie wysyłać wypowiedzenia Lukasowi poleconym,
    będzie umiał zrealizować.

    pzdr

    Tomek

  • 79. Data: 2002-02-21 08:07:09
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czyli mamy jeden bank więcej, który będzie przestrzegał swojego
    > regulaminu. Można spokojnie wysyłać wypowiedzenia Lukasowi poleconym,
    > będzie umiał zrealizować.

    Nie ma potrzeby, to dobry bank :-))

    AO

  • 80. Data: 2002-02-21 18:43:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma potrzeby, to dobry bank :-))

    Niektórzy musza się przekonać na własnej skórze, że gdzie indziej jest
    "lepiej" :-))
    Grzegorz