  • 1. Data: 2010-03-06 08:04:29
    Temat: [m*banki] - co się zmieniło?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ktoś zauważył jakieś zmiany po przerwie konserwacyjnej?
    Jedyne co wpadło mi w oczy to "wniosek o kartę debetową w multi" (ale
    może było wcześniej)
    KJ
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 2. Data: 2010-03-06 14:14:56
    Temat: Re: [m*banki] - co się zmieniło?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-06 09:04, Kamil Jońca pisze:
    > Ktoś zauważył jakieś zmiany po przerwie konserwacyjnej?
    > Jedyne co wpadło mi w oczy to "wniosek o kartę debetową w multi" (ale
    > może było wcześniej)

    Zamawianie listy haseł jednorazowych zostało przeniesione do wniosków.
    Może też było już wcześniej, bo listy mam ze starych darmowych zapasów.

  • 3. Data: 2010-03-06 18:30:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś zauważył jakieś zmiany po przerwie konserwacyjnej?
    > Jedyne co wpadło mi w oczy to "wniosek o kartę debetową w multi" (ale
    > może było wcześniej)

    Informujemy, że między 6 a 7 marca br. (noc z soboty na niedzielę), w
    godzinach 02:00 - 05:00 w związku z pracami modernizacyjnym­i nastąpi
    przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu. Nie będą
    również w tym czasie autoryzowane transakcje kartowe a mLinia będzie działać
    tylko w trybie informacyjnym. Za utrudnienia przepraszamy.
    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

    MK

  • 4. Data: 2010-03-06 18:49:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87tystev02.fsf@alfa.kjonca...
    >
    > Informujemy, że między 6 a 7 marca br. (noc z soboty na niedzielę), w

    Fakt, jakoś tak myślałem że już niedziela :)
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 5. Data: 2010-03-08 07:21:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 09:04:29 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Ktoś zauważył jakieś zmiany po przerwie konserwacyjnej?
    > Jedyne co wpadło mi w oczy to "wniosek o kartę debetową w multi" (ale
    > może było wcześniej)

    Ja tam nic nie widzę, nadal nieergonomiczne jak cholera :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2010-03-09 22:02:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Ja tam nic nie widzę, nadal nieergonomiczne jak cholera :(

    No ja na jedną rzecz wpadłem przypadkiem dzwoniąc w sprawie podniesienia
    limitu KO - podwyższenia limitu linii kredytowej i limitu karty nie załatwia
    się już przez "automat białkowy", tylko składając wniosek.

    I jest to raczej zmiana na minus, bo dawniej załatwiało się to u
    konsultanta, po przełączeniu do analityka w pół minuty. Obecnie trzeba
    wypełnić 8 stron formularza
    z pytaniami typu: ile się zamieszkuje pod obecnym adresem, regon, nip
    pracodawcy itp.