  • 11. Data: 2012-05-16 12:43:13
    Temat: Re: [m*banki] Integracja? :)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :
    > Jak jak złożyłem wniosek w mBanku o kk (akcja Kindle) to dostałem maila z
    > @partners.mulibank.pl ale oczywiście skierowano mnie do mkiosku z
    > papierologią. Także te dwa banki już są można powiedzieć jednym, no
    > półtora bankiem ;)

    Żeby spadek ilości nam się nie utrzymał, bo za chwilę będzie to
    drugi półbank ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2012-05-16 13:45:27
    Temat: Re: Integracja? :)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 16 May 2012 12:08:10 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    > Tia. Połącz rachunek indywidualny ze wspólnym bez dyspozycji klienta,
    > proszę Cię. ;>

    A, racja (nie wpadłem na to).

    No to zrobią tak samo jak z "<26" po ukończeniu 26 urodzin.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2012-05-16 13:54:56
    Od: " " <a...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Złożyłem dziś w multibanku wniosek o KK z ODC. Negatyw, trudno.

    Drugiego kindelka by się chciało, co? ;-)

  • 14. Data: 2012-05-16 13:58:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-16, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    [...]

    > A, racja (nie wpadłem na to).
    > No to zrobią tak samo jak z "<26" po ukończeniu 26 urodzin.

    Mhm. I biznesowe konta też tak "zintegrują" ludziom?
    Nie ma to jak zmieniać numer konta używany od 10 lat np. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2012-05-16 14:31:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.05.2012 13:58, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-05-16, Olgierd<n...@n...problem> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mhm. I biznesowe konta też tak "zintegrują" ludziom?
    > Nie ma to jak zmieniać numer konta używany od 10 lat np. ;)

    Czy coś stoi na przeszkodzie, żeby konto miało 2 numery? Spotkał się
    ktoś kiedyś z czymś takim przy rozmaitych migracjach?

    p. m.

  • 16. Data: 2012-05-16 14:36:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m <m...@g...com> writes:

    > Czy coś stoi na przeszkodzie, żeby konto miało 2 numery? Spotkał się
    > ktoś kiedyś z czymś takim przy rozmaitych migracjach?
    >
    > p. m.

    Hm. Wydaje mi się, że (jeśli chodzi o przychodzące przelewy) to chyba
    tak działają płatności masowe?
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 17. Data: 2012-05-16 14:52:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-16, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Czy coś stoi na przeszkodzie, żeby konto miało 2 numery? Spotkał się
    > ktoś kiedyś z czymś takim przy rozmaitych migracjach?

    Tylko możliwości "systemu informatycznego dla klientów detalicznych". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2012-05-16 18:10:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 16.05.2012 o 11:18 Wojciech Bancer <p...@p...pl> pisze:

    > Aquarius to przede wszystkim jedyny chyba plan w BRE, gdzie za obrót
    > 12k/m-c zwolnią Cię ze wszystkich (albo znacznej większości)
    > pierdółkowatych opłat za kartę, konto, za wydanie itd.
    > No i wszystkie bankomaty za free a nie za opłatę.

    Wlasnie o tym pisalem... w mBanku nie ma takiej standardowej oferty, ale
    moj telefoniczny doradca potrafil mi zalatwic np. bezplatna karte z
    bezprowizyjnymi wyplatami.

    > A co do doradców, to ja mam o tyle fajnego, że nawet potrafił do
    > mnie do biura, czy do domu podskoczyć z umową. Ale fakt że to
    > nie były byle aneksy, tylko umowy kredytowe. :)

    No, to zadna laska, za prowizje to chyba nikt nie odmowi...

    MK

  • 19. Data: 2012-05-16 22:39:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 May 2012 12:43:13 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Żeby spadek ilości nam się nie utrzymał, bo za chwilę będzie to drugi
    > półbank ;-)

    Nie drugi półbank ale pierwszy, bo ten prawdziwy to Półbank i jest nie do
    wy.bania ;)

    --
    xbartx