  • 11. Data: 2004-10-30 08:45:18
    Temat: Re: lukas e-bank
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 30 Oct 2004 10:07:02 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:

    >Dokładnie. Właśnie sobie chodzę po cudzych zleceniach. Pięknie. Tyle
    >dobrze, że nie ma danych zleceniodawcy.

    "POLISA: BBxxxxxxx ANNA KOWALSKA UL.CIExxxxxxx xxx/xx; 90-000
    KATOWICE"

    Zmieniłem kilka rzeczy, ale komplet danych jest.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-10-30 08:49:51
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marcin Lubojański dnia 2004-10-30 10:25 napisał(a) co następuje:

    > Super...Bugus maximux. Aż sobie specjalnie jedno zlecenie stworzyłem ;-)
    > Ciekawe jak szybko zareagują.

    A dzwonił ktoś do banku?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2004-10-30 08:57:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    MarekM napisał(a):

    > A dzwonił ktoś do banku?

    1.
    Śmiem twierdzić, że opisanie tego tutaj powinno im wystarczyć - pbb
    czyta wielu pracowników, czy to z obowiązku, czy z hobby

    2.
    Już widzę tą rozmowę z panną z lukaslinii :-)

  • 14. Data: 2004-10-30 08:59:20
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Wojciech Nawara dnia 2004-10-30 10:57 napisał(a) co następuje:
    > 1.
    > Śmiem twierdzić, że opisanie tego tutaj powinno im wystarczyć - pbb
    > czyta wielu pracowników, czy to z obowiązku, czy z hobby

    Racja.

    > 2.
    > Już widzę tą rozmowę z panną z lukaslinii :-)

    :-) Też to sobie próbowałem wyobrazić... i jakoś nie potrafię

    A dzwonił ktoś do RMFu i TVNu? ;-)

    --
    Marek

  • 15. Data: 2004-10-30 09:00:31
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    A mi nie działa, gdy zmieniam "idt" na inną liczbę, w okienku z nagłówkiem
    Szczegóły operacji tylko dwa guziki Zamów potwierdzenie i Powrót.

    Ciekawe, dlaczego w jednych przypadkach jest możliwość a w innych nie?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 16. Data: 2004-10-30 09:05:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    MarekM napisał(a):

    > A dzwonił ktoś do RMFu i TVNu? ;-)

    Przeszło mi przez myśl........... ale widzę tego newsa 'niebezpieczna
    bankowośc elektroniczna', 'niebezpieczne pieniądze w bankach
    internetowych' i inne tego typu...... i mi sie odechciało... :-)

  • 17. Data: 2004-10-30 09:35:22
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cluiil$f4a$...@n...news.tpi.pl,
    Artur <a...@s...pf.pl>:

    > Przy przeglądaniu zleceń nie są sprawdzane żadne relacje typu
    > klient<->zlecenie. Podmieniając ręcznie identyfikator zlecenia można
    > wobec tego obejrzeć dowolne, również nieswoje.

    Potwierdzam.
    Bardzo powazna luka. Trzeba szybko zglosic do Lukasa.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-10-30 10:00:11
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    clvna2$ljl$...@o...icpnet.pl,
    RobertSA <u...@o...pl>:
    > cluiil$f4a$...@n...news.tpi.pl,

    > Potwierdzam.
    > Bardzo powazna luka. Trzeba szybko zglosic do Lukasa.

    Wlasnie zadzwonilem. Juz sie tym zajmuja.
    Pewnie zaraz wylacza system.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-10-30 10:01:36
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Jesli zlecenie ma terminarz, mozna tez przegladac te terminarze (cudze,
    oczywiscie).

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-10-30 10:15:31
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Wlasnie zadzwonilem. Juz sie tym zajmuja.
    > Pewnie zaraz wylacza system.

    Znaczy się zajmują bo zadzwoniłeś , czy też nic o tym nie wiedzieli ?

    pozd
    as