  • 11. Data: 2002-08-19 08:52:01
    Temat: Re: lukas.... czy to jest ok?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ajq23t$brv$2@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szczegoly prosze...
    Jakie szczegóły?
    Po prostu wpłacam w placówce.Idę do domu/pracy.
    Loguję się
    naciskam aktalizuj
    i tyle
    KJ

  • 12. Data: 2002-08-19 09:09:11
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > Jakie szczegóły?
    > Po prostu wpłacam w placówce.Idę do domu/pracy.
    > Loguję się
    > naciskam aktalizuj
    > i tyle

    No to ja mielem tak:
    Wplacilem w siedzibie okolo 17. W bankomacie mialem dopiero nastepnego
    dnia.
    W sieci, widzialem je rowniez dnia nastepnego - po 13.
    Ciekawe...

    Pozdro
    Negatyw

  • 13. Data: 2002-08-19 17:37:32
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Negatyw" <n...@N...o2.pl> wyznał(a):
    > A jak myslisz ?????? :))

    wydawało mi się, że nie, bo ja z tym problemów nie miałem...

    > Sam w tym watku uczestniczylem...

    aa, to zwracam honor. :] czytam tę grupę od niedawna i jeszcze nie
    jestem zbyt dobrze obeznany w "tubylcach". :]]

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 14. Data: 2002-08-20 06:03:03
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...
    | Jakie szczegóły?
    | Po prostu wpłacam w placówce.Idę do domu/pracy.
    | Loguję się
    | naciskam aktalizuj
    | i tyle

    A sprobowales te gotowke wyplacic z bankomatu??? Poinformuje Cie, ze
    prawdopodobnie by to sie Tobie nie udalo. Przypadek: $$$ wplynely na
    konto w piatek (widzialem je w systemie), natomiast bankomat zapytany o
    stan konta ich nie widzial. Zadzwonilem troszke zdenerwowany do
    LukasLinii, mily (dez)informator z radoscia przekazal mi, ze srodki
    owszem sa widoczne w necie, moge wykonywac przelewy, ale nie moge
    wyplacic - w bankomacie kaska dostepna bedzie nastepnego dnia roboczego,
    czyli w poniedzialek

    Offline :-(((

    |< O /\/\ i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 15. Data: 2002-08-20 06:22:25
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > czyli w poniedzialek
    > Offline :-(((

    Dokladnie !!!
    Oni dopiero o 12 maja (laskawie) 1 sesje.

    Pozdro :)
    Negatyw

  • 16. Data: 2002-08-20 06:23:13
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > wydawało mi się, że nie, bo ja z tym problemów nie miałem...

    :))

    > aa, to zwracam honor. :] czytam tę grupę od niedawna i jeszcze nie
    > jestem zbyt dobrze obeznany w "tubylcach". :]]

    No problem :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 17. Data: 2002-08-20 07:10:09
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Negatyw" napisał w wiadomości ...
    | Dokladnie !!!
    | Oni dopiero o 12 maja (laskawie) 1 sesje.

    Te godz. 12.00 w Lukasie przeklinalem na czym swiat stoi - Grupowicze
    pamietaja pewnie, ze jakos na pocz. roku system Lukasa zablokowal dostep
    przez net posiadaczom eKonta. Co ja sie nie nachodzilem i nadzwonilem do
    Lukasa o zmiane hasla; za kazdym razem bylo: Prosze sprobowac sie
    zalogowac nastepnego dnia po 12.00.

    Ze nie wspomne o domyslach (nie)dysponentki w oddziale: Moze ma pan
    CapsLock wlaczony?

    :-)

  • 18. Data: 2002-08-20 07:57:31
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > A sprobowales te gotowke wyplacic z bankomatu??? Poinformuje Cie, ze
    > prawdopodobnie by to sie Tobie nie udalo. Przypadek: $$$ wplynely na

    To zdecydujcie się:
    czy chodzi o wypłatę z bankomatu czy o widoczność w sytemie internetowym?

    KJ

  • 19. Data: 2002-08-20 08:25:44
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > To zdecydujcie się:
    > czy chodzi o wypłatę z bankomatu czy o widoczność w sytemie internetowym?

    Jedno i drugie to MOJE pieniadze, ktorymi mam prawo dysponowac.
    A jakie sa Twoje praktyczne doswiadczenia ???? :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 20. Data: 2002-08-20 08:55:07
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jedno i drugie to MOJE pieniadze, ktorymi mam prawo dysponowac.
    Chwileczkę. Najpierw była mowa o widoczności w systemie.
    I to jest. I mozna tych pieniędzy użyć do np. założenia lokaty, albo
    (przypuszczam) zlecenia przelewu.
    A <przytyk> powazni dyskutanci nie zmieniają założeń w trakcie dyskusji
    </przytyk>

    > A jakie sa Twoje praktyczne doswiadczenia ???? :))
    To znaczy ?
    KJ