  • 1. Data: 2009-08-10 10:47:14
    Temat: lokaty Eurobank online - o co chodzi
    Od: g...@o...pl

    Założyłem sobie jedną tygodniową na 2 tys. i wszystko było w porządku, a kiedy
    chcę założyc drugą, pojawia się komunikat: "Zlecenie założenia lokaty zostało
    przyjęte do realizacji. Status lokaty możesz sprawdzić na liście lokat". Jak
    więc założyc następne?

  • 2. Data: 2009-08-10 10:48:32
    Temat: Re: lokaty Eurobank online - o co chodzi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 12:47:14 +0200, g...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > przyjęte do realizacji. Status lokaty możesz sprawdzić na liście lokat". Jak

    A sprawdziłeś na liście lokat? :)
    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-08-10 10:51:08
    Od: g...@o...pl

    > A sprawdziłeś na liście lokat? :)

    Sprawdziłem - na tamtym poziomie też nie widzę, jak założyc następną. Tak samo
    "zalóż lokatę" z rachunku bieżącego odsyła mnie do wspomnianego komunikatu.

  • 4. Data: 2009-08-10 11:02:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem - na tamtym poziomie też nie widzę, jak założyc następną. Tak
    > samo
    > "zalóż lokatę" z rachunku bieżącego odsyła mnie do wspomnianego
    > komunikatu.

    miałem sytuację bardzo podobną, pomogło przelogowanie
    może zrobiłeś ten sam błąd co ja

    dodawałem odbiorców, żeby sobie ułatwić cofnąłem w przeglądarce
    zmieniłem dane i coś tam że dodało, dopóki nie przelogowałem nie mogłem
    zrobić następnej takiej opracji

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 5. Data: 2009-08-10 11:11:02
    Od: g...@o...pl

> [...]
    >
    > dodawałem odbiorców, żeby sobie ułatwić cofnąłem w przeglądarce
    > zmieniłem dane i coś tam że dodało, dopóki nie przelogowałem nie mogłem

    przelogowałem i działa! Dziękuję za pomoc.