  • 1. Data: 2011-01-17 21:48:25
    Temat: lokata idealna -IdeaBank
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    Witam. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym bankiem? chodzi mi w
    szczególności o lokatę "idealną" Jestem nią zainteresowany, bo w
    odróznieniu od podobnych lokat innych banków, system nie komunikuje
    się z nami przez komórkę (chyba) a o to mi chodzi, bo mieszkam obecnie
    za granicą. Pozdr.

  • 2. Data: 2011-01-17 22:40:28
    Temat: Re: lokata idealna -IdeaBank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zibby" <z...@o...pl> wrote in message
    q.googlegroups.com...
[...]
    -------------------------
    Autoryzacje operacji poprzez hasła SMS
    Ta metoda autoryzacji to wygoda i bezpieczeństwo. W momencie potwierdzania
    operacji wysyłane jest w formie SMS-a unikalne dla danej transakcji hasło.
    Dodatkowo w SMS-ie znajduje się informacja o autoryzowanej operacji. Dzięki
    temu możemy mieć pewność, że hasło do potwierdzenia znane jest tylko nam.

    PS
    To bank ze 'stajni' Czarneckiego, system raczej podobny do OF/GO,
    ewentualnie jakies niewielkie modyfikacje pod katem dzilalnosci
    gospodarczej.
    Zakup sobie przez znajoma osobe w Polsce karte play-fresh, wystarczy 5zl,
    ktore przedluzy zywotnosc telefonu na rok, sms dochodza bezplatnie za
    granica.

  • 3. Data: 2011-01-17 22:48:05
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.01.2011 22:48, Zibby wrote:
> [...]
    > odróznieniu od podobnych lokat innych banków, system nie komunikuje
    > się z nami przez komórkę (chyba) a o to mi chodzi, bo mieszkam obecnie

    Idea Bank wymaga SMS-ów. Jeżeli koniecznie chcesz tego uniknąć to zobacz
    na FM Bank. W marcu ub.r. nie mieli jeszcze żadnego systemu z SMS i
    obecnie niemal na pewno nie mają. Możliwe też, że Bank Pocztowy spełni
    te wymagania, choć tego nie jestem pewien -- nigdy nie zakładałem tam
    lokaty.