  • 1. Data: 2005-09-04 19:37:36
    Temat: lokata?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    gdzie najlepiej ulokowac 80tys zl ?
    milenium czy lukas ?
    czy moze cos innego ?

  • 2. Data: 2005-09-04 19:39:45
    Temat: Re: lokata?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartek napisał(a):
    > gdzie najlepiej ulokowac 80tys zl ?

    Na krotko, dlugo ?

    > milenium czy lukas ?

    OKO, eMax+ ?

    > czy moze cos innego ?

    Kupic mieszkanie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-04 19:47:06
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no zalezy moze byc i na dlugo jak bedzie ciekawa...
    a mieszkanie ?
    i potem wynajmowac?
    a remonty i to wszystko?

  • 4. Data: 2005-09-04 19:53:05
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a moze obligacje skarbu panstwA?
    wie ktos cos na ten temat

  • 5. Data: 2005-09-04 20:06:29
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no zalezy moze byc i na dlugo jak bedzie ciekawa...
    > a mieszkanie ?
    > i potem wynajmowac?
    > a remonty i to wszystko?

    Moze kupic nowe mieszkanie i potem je odsprzedac zzyskiem w dobrej
    lokalizacji ??
    Ja sie zastanawialem nad kupnem ale sa niewiem czy warto sie w to pakowac.

    Moze sa jakies opinie ludzi z forum ?? Prawo w Polsce nie sprzyja
    wynajmowaniu mieszkan - broni raczej tych ktorzy wynajmuja ;(

    Piotrek

  • 6. Data: 2005-09-04 20:25:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Moze sa jakies opinie ludzi z forum ?? Prawo w Polsce nie sprzyja
    > wynajmowaniu mieszkan - broni raczej tych ktorzy wynajmuja ;(

    To wynajmiesz firmie na biuro/kancelarie i problem rozwiazany.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-04 20:29:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartek napisał(a):
    > no zalezy moze byc i na dlugo jak bedzie ciekawa...
    > a mieszkanie ?
    > i potem wynajmowac?
    > a remonty i to wszystko?

    Zobacz sobie jakie jest obecnie oprocentowanie. Przeciez to jest smiech
    na sali. Z 80 tys na eMax+ bedziesz mial miesiecznie troche ponad 200zl.
    Z wynajmu jakies 600zl na czysto. I mieszkanie w dobrej lokalizacji
    (Wawa, Krakow) na wartosci nie traci, a wrecz przeciwnie.

    Lokata to jest najgorsza mozliwa forma zamrozenia kapitalu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-05 07:23:30
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

> [...]
    > Z wynajmu jakies 600zl na czysto. I mieszkanie w dobrej lokalizacji
    > (Wawa, Krakow) na wartosci nie traci, a wrecz przeciwnie.

    600 PLN na czysto z mieszkania w dobrej lokalizacji za 80 kPLN??

    > Lokata to jest najgorsza mozliwa forma zamrozenia kapitalu.

    Zgadza sie, pomysl o funduszach inwestycyjnych (jak nie masz czasu na gre na
    gieldzie). Nic za darmo, albo pewny niski zysk, albo ryzykowny ale wiekszy.

    MarP

  • 9. Data: 2005-09-05 08:57:38
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Z wynajmu jakies 600zl na czysto. I mieszkanie w dobrej lokalizacji
    > (Wawa, Krakow) na wartosci nie traci, a wrecz przeciwnie.

    600 zł na czysto z mieszkania za 80k to będzie ciężko osiągnąć. Jest to
    możliwe tylko jeśli mieszkanie będzie wynajmowane w każdym miesiącu w
    roku, bieżące remonty, naprawy będą minimalne, umowa będzie na czarno,
    mieszkanie nie będzie ubezpieczone, a wynajmujący będzie miał przy tym
    dużo szczęścia. Na sprzedaży mieszkania może potem zarobić, jeśli nie
    będzie potrzebował odzyskać zamrożonej kasy szybko i jeśli nie będzie
    miał jakiegoś pecha (budynek się nie zacznie sypać, sąsiad nie zrobi
    agencji towarzyskiej itp.).
    Ja bym komuś, kto nie zna się choć trochę na nieruchomościach polecał
    raczej fundusze inwestycyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2005-09-05 11:26:20
    Od: "agulus" <s...@t...pl>

    BPH ma coś, co nazwali "planem lokacyjnym"
    Minimalna kwota wpłaty to 2 tys. zł, a następnie
    w ciągu najbliższego roku należy wpłacić 1600 zł.
    Wpłata może być jednorazowa. Minimalna kwota
    wpłaty to 150 zł.

    Minus jest taki, ze jeżeli chcesz zlikwidować
    w ciągu roku to płacisz 5% prowizji.

    Są 3 rodzaje planów, tu znajdziesz szczegóły:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/p
    lany_lok/plany_lok_2

    Ja obecnie korzystam od 10.2004 z planu zrównoważonego
    i w chwili obecnej mam licząc wprost 9,3% odsetek :))))
    A może być jeszcze więcej :)))))

    Pzdr
    Agnieszka