  • Data: 2004-02-20 20:41:42
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To słabo byłeś rozwinięty widać, bo ja pamiętam więcej ;-))) Co prawda
    > jestem trochę starsza, ale nie tak dużo.

    > Glenn - jeszcze lepszy rocznik 77

    Mlodzieniaszki nie przesadzajcie z ta pamiecia ;-) Mieliscie raptem po kilka
    lat, najwyzej 10. Urban najlepsze wystepy mial miedzy 1982-1986, a zakonczyl
    dzialalnosc jako rzecznik w 1989. Cos wiec nie chce mi sie wierzyc, ze
    pamietacie te wtorki po filmie kiedy byly relacje w TV z Interpressu.
    Skadinad te konferencje to byla rewelacja - tak pieknie klamac to tylko Urban
    potrafil. Poza tym "rzad sie sie zawsze wyzywi" ;-(

    Starczy tych wspominek ;-)
    Karolew - rocznik 66.