  • 1. Data: 2006-06-28 10:50:05
    Temat: [lekkoOT] Zapisy na akcje eCardu
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Czy - aby zapisac sie na akcje - trzeba posiadac eMaklera w mBanku czy
    wystarczy tylko sam aktywny rachunek (np. eKonto) ?

  • 2. Data: 2006-06-28 10:51:36
    Temat: Re: [lekkoOT] Zapisy na akcje eCardu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    gollum wrote:

    > Czy - aby zapisac sie na akcje - trzeba posiadac eMaklera w mBanku czy
    > wystarczy tylko sam aktywny rachunek (np. eKonto) ?

    eKonto + rachunek inwestycyjny w dowolnym biurze

  • 3. Data: 2006-06-28 11:01:30
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > eKonto + rachunek inwestycyjny w dowolnym biurze

    Chodzi mi konkretnie o zapisy na eCard, ktore opisal Amra na PRNews.
    Rozumiem, ze jesli posiadam tylko rachunek eKonto i zadnego innego
    inwestycyjnego w zadnym biurze maklerskim, to nie da rady sie zapisac
    poprzez dmcp.pl ? Czy zalozenie konta w dmcp.pl powoduje utworzenie
    takiego rachunku inwestycyjnego?

    Wybaczcie za lamerskie pytania - nie jestem zbytnio w temacie ;)

  • 4. Data: 2006-06-28 11:03:50
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > eKonto + rachunek inwestycyjny w dowolnym biurze

    i o dziwo robiac to przez eZapis nie jest pobierana prowizja od nabywanych
    akcji ;-))

    za 10 000 akcji zaplacimy 20 000 zl, w warunkach normalnych zaplacilibysmy
    min. 78 zl prowizji

    ktos sie zapisuje na te akcje?

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-06-28 11:03:55
    Od: gollum <n...@u...pl>

    OK, przeczytalem uwazniej artykul - wszystko juz jest jasne :)

  • 6. Data: 2006-06-28 11:19:56
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > i o dziwo robiac to przez eZapis nie jest pobierana prowizja od nabywanych
    > akcji ;-))

    jeszcze zobaczymy, jak bedzie przy sprzedazy ;)

    > za 10 000 akcji zaplacimy 20 000 zl, w warunkach normalnych zaplacilibysmy
    > min. 78 zl prowizji

    dokladnie tak. to mnie "skusilo" ;)

    > ktos sie zapisuje na te akcje?

    Ja wlasnie sie zapisalem. numerek transakcji 91, wiec marnie to wyglada
    poki co ;)

  • 7. Data: 2006-06-28 12:44:03
    Temat: Re: Zapisy na akcje eCardu
    Od: "Przemas" <p...@g...com>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > akcji ;-))
    >
    > za 10 000 akcji zaplacimy 20 000 zl, w warunkach normalnych zaplacilibysmy

    A ty kiedykolwiek zapisywałeś się na akcje w IPO? Od kiedy to jest
    pobierana prowizja od klienta? Koszty sprzedaży / dystrybucji
    papierów ponosi spółka emitująca akcje i zawierają się w
    ogólnych kosztach emisji.

    Przemek

  • 8. Data: 2006-06-28 13:13:36
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > jeszcze zobaczymy, jak bedzie przy sprzedazy ;)

    akcje zostana zapisane na Twoim rachunku inwestycyjnym, zatem od
    sprzedazy zaplacisz prowizje zgodna z TOiP danego biura maklerskiego

    > Ja wlasnie sie zapisalem. numerek transakcji 91, wiec marnie to wyglada
    > poki co ;)

    numer 91 w tym kanale sprzedazy, ale przeciez mozna je nabyc rowniez w
    "tradycyjny"
    sposob

  • 9. Data: 2006-06-28 13:32:54
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > akcje zostana zapisane na Twoim rachunku inwestycyjnym, zatem od
    > sprzedazy zaplacisz prowizje zgodna z TOiP danego biura maklerskiego

    tego sie domyslam ;)

    > numer 91 w tym kanale sprzedazy, ale przeciez mozna je nabyc rowniez w
    > "tradycyjny"
    > sposob

    Wiem. Poza tym nie tylko dmcp prowadzi zapisy...

  • 10. Data: 2006-06-29 17:52:13
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]

    pobierana prowizja od klienta? Koszty sprzedaży / dystrybucji
    papierów ponosi spółka emitująca akcje i zawierają się w

    Tez nie masz racji, tak jest bardzo czesto, ale nie zawsze.

    MAd Hat
    ter