  • Data: 2003-06-05 15:25:36
    Temat: Re: [lame] najlepszy bank :)
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns93901B63B4AABraf256com@213.180.128.20...
    > n...@s...com news:3edd2f54@news.home.net.pl

    > Tzn? I co oznacza 4% - to jest na miesiac, skladane co miesiac?
    >
    > Jak zaznaczylem w temacie ekonomia nie jest moja mocna strona ;)
    >
    > Czyli przykladowo jezeli mam na koncie 1000 pln, to wtedy na poczatku
    > kolejnych mcy bede mial odpowiednio 1040 1081 1124 itd ?

    Chcialbys;)
    Oznacz to, ze gdyby nie bylo podatku Belki i gdybys zabieral odsetki (czyli
    caly czas na
    koncie byloby 1000 PLN) to mialbys po roku 40 PLN wybrane a na koncie nadal
    1000 czyli
    razem 1040..
    Poniewaz jednak co miesiac zabiora Ci 20% zyskow ( z zaokragleniem podstawy
    do 1 PLN)
    to po roku bedziesz mial mniej niz 1040.

    P.S.
    Czy pisales programy finansowe?

    Pozdrawiam

    Marcin