  • 11. Data: 2007-11-08 19:12:23
    Temat: Re: kursy walut - głupie pytanie :-)
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    news:fgvab7$b77$1@alfa.kjonca...

    > Którego? Bo to stoi w sprzeczności z tym co napisał blad :-P (i tym
    > co pamiętałem)

    Nie wiem jak z twoją pamięcią ale w archiwum są też zapewne moje posty
    zeznajace dokładnie odwrotnie niż blad w sprawie VE Inteligo.
    I tego się będę trzymał ;-)

    Sławek

  • 12. Data: 2007-11-08 20:08:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Slavekk"

    > Nie wiem jak z twoją pamięcią ale w archiwum są też zapewne moje
    > posty zeznajace dokładnie odwrotnie niż blad w sprawie VE Inteligo.
    > I tego się będę trzymał ;-)

    rok pozniej, w 2004, testowalem karty w bankomacie na Bali
    i indonezyjskie rupie Inteligo tez przeliczalo na USD po kursie
    sprzedazy dewiz z dnia księgowania - mogę przytoczyć liczby
    a zwykła karta PKO BP (czyli do pko-inteligo) miala
    kurs sprzedazy pieniedzy z dnia transakcji

    czyli identycznie jak rok wczesniej
    *** blad ***

  • 13. Data: 2007-11-08 20:53:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Slavekk"

> [...]
    > a zwykła karta PKO BP (czyli do pko-inteligo) miala
    > kurs sprzedazy pieniedzy z dnia transakcji

    na dodatek znalazlem wlasnie pisma z Inteligo i PKOBP
    - na wyciagu nie pisza jak Visa przeliczyla rupie na USD
    czyli kursu jaki zastosowal bank tez nie znajdziesz i dlatego
    mam to od nich na pismie :-)
    a co ty masz ?
    *** blad ***

  • 14. Data: 2007-11-08 20:56:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    blad pisze:

    > rok pozniej, w 2004, testowalem karty w bankomacie na Bali
    > i indonezyjskie rupie Inteligo tez przeliczalo na USD po kursie
    > sprzedazy dewiz z dnia księgowania

    Moment, rupie na USD to przelicza VISA po swoim kursie. Dopiero z USD na
    PLN przelicza PKO BP po własnym kursie.

  • 15. Data: 2007-11-09 09:03:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Moment, rupie na USD to przelicza VISA po swoim kursie. Dopiero z
    > USD na PLN przelicza PKO BP po własnym kursie.

    w następnym poscie poprawilem to przejezyczenie.
    oczywiscie kwota USD (nieznana) byla tworzona przez VISA
    i to rozna dla obu kart PKOBP - dla Inteligo 12,01
    a pko-ekspress 12,04 USD
    *** blad ***