  • 1. Data: 2007-11-07 11:17:56
    Temat: Jaka najprostsza karta krtedytowa?
    Od: "O2" <6...@4...t6>

    Potrzebuję wyrobić najprostszą, najtańszą w utrzymaniu, wymagajacą najmniej
    formalnosci przy zakładaniu kartę kredytową. Karta posłuży do sporadycznych
    zagraniczych zakupów na niewielkie sumy. Jaką i gdzie wyrobić taką kartę?

  • 2. Data: 2007-11-07 14:48:19
    Temat: Re: Jaka najprostsza karta krtedytowa?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "O2" <6...@4...t6> napisał w wiadomości
> [...]
    > najmniej formalnosci przy zakładaniu kartę kredytową. Karta posłuży do
    > sporadycznych zagraniczych zakupów na niewielkie sumy. Jaką i gdzie

    Tradycyjne pytanie. Czy jestes pewien, ze potrzebujesz karty *kredytowej*?
    Czy moze wystarczy Ci karta platnicza z mozliwoscia dokonywania transakcji
    zdalnych ("MO/TO/IO")?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-07 15:12:36
    Od: "O2" <6...@4...t6>

> [...]
    > Czy moze wystarczy Ci karta platnicza z mozliwoscia dokonywania transakcji

    Chciałbym mieć możłiwość płacenia w zagranicznych sklepach interentowych
    (amerykańskich i nie tylko). Inne operacje i usługi nie interesują mnie.

  • 4. Data: 2007-11-07 15:27:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "O2"

    > Chciałbym mieć możłiwość płacenia w zagranicznych sklepach
    > interentowych (amerykańskich i nie tylko). Inne operacje i usługi
    > nie interesują mnie.

    zwykła VE Inteligo nigdy mnie nie zawiodła w takich płatnościach -
    przy srednim mies. saldzie na koncie powyżej 100 zł kosztuje cię to 1
    zł miesięcznie.
    Ponieważ tam można tworzyć samemu subkonta to na subkonto powiązane z
    kartą można w każdej chwili przelać tylko tyle ile nam potrzeba, co
    zwiększa bezpieczeństwo konta.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-11-07 15:31:00
    Od: yayco <y...@n...pl>

    O2 pisze:

    > Chciałbym mieć możłiwość płacenia w zagranicznych sklepach interentowych
    > (amerykańskich i nie tylko). Inne operacje i usługi nie interesują mnie.

    A zatem karta debetowa z możliwościami "MO/TO/IO" całkowicie wystarczy.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2007-11-07 16:16:00
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

    > A zatem karta debetowa z możliwościami "MO/TO/IO" całkowicie wystarczy.

    Się przyłączę. Mam konto w BGŻ, zadzwoniłem na infolinię i podali mi, że
    mają w ofercie tylko zwykłą kartę kredytową. Gdzie można założyć taką kartę
    debetową MO/TO/IO?

    MK

  • 7. Data: 2007-11-07 17:35:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium"

> [...]
    > mi, że
    > mają w ofercie tylko zwykłą kartę kredytową. Gdzie można założyć

    taką kartą jest VE Inteligo (najczęściej używam),
    ale również przedpłacona eKarta ING (taka wygryziona) tez działa (24
    zl na 2 lata).
    Taką VE przedplaconą kupić najłatwiej - w oddziale ING sprzedadzą od
    ręki
    - dostaniesz nr rachunku (technicznego) do zasilania, PIN i już
    działa.
    Więcej zabawy jest jak chcesz mieć na nią podgląd przez internet
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-11-07 17:51:53
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
> [...]
    > działa.
    > Więcej zabawy jest jak chcesz mieć na nią podgląd przez internet

    Dzięki :-) Chyba wezmę którąś z tych kart, bo muszę coś kupić za granicą, a
    praktycznie nie da się zapłacić inaczej niż kartą. I jeszcze jedno pytanko.
    Można płacić obcymi walutami (USD, funt, euro)?

    MK

  • 9. Data: 2007-11-07 18:24:20
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Można płacić obcymi walutami (USD, funt, euro)?
    >

    > MK

    Można
    Ing ma dobre przeliczniki

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2007-11-07 20:23:27
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik blad napisał:

    > taką kartą jest VE Inteligo (najczęściej używam),
    > ale również przedpłacona eKarta ING (taka wygryziona) tez działa (24 zl
    > na 2 lata).

    To ja jeszcze dorzucę karty przedpłacone BZWBK, a w szczególności ich
    odmianę w postaci karty Money.pl. Gratis dostaje się dobry podgląd przez
    sieć i całkiem sympatyczne konto ROR konto24.pl

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl