    From: jureq <j...@n...no>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kursy w alior kantorze
    Date: Wed, 23 Aug 2023 12:07:18 -0000 (UTC)

    W dniu Wed, 23 Aug 2023 04:12:55 -0700 (PDT), użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Pozazdrościć możliwości takiego zapomnienia ;>
    > Inna sprawa, że podobno niesamowita kupa pieniędzy w polskich bankach
    > leży na takich zapomnianych,
    > choć najczęściej z powodu śmierci właściciela, kontach.
    > Teraz jest "centralna" możliwość poszukiwań - choć jak się tym bawiłem w
    > początkach istnienia to w raporcie było, że np. 400 banków (na szczęście
    > prawie same spółdzielnie) nie przesłały informacji.
    >
    > Ja kiedyś zapomniałem o 20$ - pierwszej kasie wyłudzonej z internetu - i
    > przypomniałem sobie po 10 latach, i nawet się znalazły, choć "w
> [...]

    Miałem znajomego lekarza, jednego z tych ludzi co to od komputera i
    internetów woleli trzymać się z daleka. I on mnie kiedyś poprosił o
    ustalenie w jaki sposób można odzyskać zapomniane od trzech lat hasło do
    konta w Inteligo, bo mu tam jeden ze szpitali w których pracuje przesyła
    pensję i chciałby odzyskać dostęp do tych pieniędzy.