    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kursy w alior kantorze
    Date: Mon, 21 Aug 2023 21:43:58 +0100

    in <news:02ff954a-b2ec-44e9-b29f-ee2f5efa97adn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ten wali w nocy i weekendy, od samego początku istnienia.

    dobrze wiedzieć, tak często nie sprzedawałem.

    > No ale przynajmniej na musiku w nocy i w weekend wymienisz, w
    > stacjonarnym raczej nie. Czysta ręka rynku (czyli czasem klienta w
    > nocniku, jak zaśpi) - konkurencyjni są i tak i tak.

    :)

    > w aliorze (takim ze "śluzowymi drzwiami" "antybandytowymi",
    > niemiło się tam czułem w środku)

    nom ja się zawsze niemiło czuję w Aliorze.
    Jak ten peron 9 3/4 w Harry Potter. Unreal.

    > I co, już lepiej?

    ta

    > Może i rozsądnie, bo miszczowie numerują karty po kolei.

    > Tzn. nie wierzysz, że funt będzie poniżej 5zł?

    wierzę :/

    > Ciekawe, co by było, gdyby euro kosztowało 97 leków, czy też tak
    > ochoczo by liczyli euro za 100 leków, czy jednak by sobie
    > przypomnieli, że na kalkulatorze można mnożyć i dzielić, a nie
    > tylko wystukiwać cenę ;P

    :)

    > Analogicznie z funtem - myślisz, że jakby funt był po 4,80zł, to
    > bus kosztowałby "50zł albo 10 funtów" czy jednak "50zł albo 10,50
    > funta (albo od razu 11)"?

    bym mu wypomniał ;)

    > Ale prawdziwa hawala czy transferwise?

    transferwise

    > Zresztą ja nie wierzę w możliwość hawali z UK do PL.

    czemu?
    już niedługo zaleją nas ze wschodu. Będzie hawala.

    > A, bo kiedyś pisałeś, że 100 funtów doszło w całości.
    > Ale może dlatego, że wziąłeś opcję OUR, za którą dodatkowo
    > zapłaciłeś. Tak to każdy "potrafi".

    musiałem mieć pomroczność, że tak pisałem, nie pamiętam już

> [...]
    > piaskowych itp. I czyja jest działka przed oknem ;>
    > W bloku, w którym miałem norkę, jwch sprzedawało mieszkania po
    > drugiej stronie korytarza drożej, bo z "pięknym widokiem na skarpę
    > wiślaną" (moje było na patio, na szczęście ciche, choć raz jedna
    > parka nie zamknęła okna, a że dość długo słuchowisko trwało, to po
    > zamilknięciu dostali oklaski z kilku balkonów ;).
    > Tymczasem mieli jeszcze działkę między tym blokiem a "skarpą
    > właściwą" i 3 lata później SAMI pierdzielnęli tam jeszcze jeden
    > blok - co prawda tylko 6-piętrowy, a mój był 15-piętrowy

    fajosko, lubię mieszkać wysoko

    > no ale z tego, co słyszałem, "dopłata do widoku" była na całej
    > ścianie. Ten drugi też był interesujący, miało tam melinę (tzw.
    > "mieszkanie konspiracyjne") CBA, i m.in. pod blokiem widziałem
    > zaparkowany Aston Martin "słynnego" agenta tomka, a sąsiedzi
    > pisali na forum, że widzieli go zapierdzielającego tym drugim
    > porsche 911 po tych betonowych płytach, które udawały drogę
    > dojazdową do posesji (teraz już jest ulica).

    o prosze

    > Ale czasem trafiają się takie widoki - znajomi wynajmują na
    > "marinie mokotów", 3. piętro z trzech, i akurat od nich widok z
    > balkonu jest totalnie jak z folderu reklamowego, normalnie jak to
    > zobaczyłem pierwszy raz z wnętrza mieszkania to sądziłem, że okna
    > są zalepione fototapetą ;) Tylko że na osiedlu jest pewnie z 1000
    > mieszkań, jak nie więcej, a taki widok ma może 4...

    fototapetą :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza