  • 1. Data: 2002-01-11 21:54:51
    Temat: ktos wie kiedy otwieraja multibank we wroclawiu
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    bo siedziba wyglada juz na calkiem wykonczona

    pzdr

    matt

  • 2. Data: 2002-01-11 23:45:42
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > bo siedziba wyglada juz na calkiem wykonczona
    >
    > pzdr
    >
    > matt

    Już otwarte!!!Od kilkudziesięciu dni.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-01-11 23:50:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 22:54:51 +0100, "matjaw" <m...@w...pl> wrote:

    >bo siedziba wyglada juz na calkiem wykonczona

    Otwieraja tak gdzies w zeszlym roku ;-)
    Przeciez Wroclaw juz dziala.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-12 09:58:27
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >On Fri, 11 Jan 2002 22:54:51 +0100, "matjaw" <m...@w...pl> wrote:
    >
    >Otwieraja tak gdzies w zeszlym roku ;-)
    >Przeciez Wroclaw juz dziala.

    Przyszło mi teraz do głowy, że może tylko wyglada jakby nie działał. Faktem
    jest, że np. w Warszawie MultiBank, kiedy obok niego przechodzisz, wygląda
    jakby był nieczynny. Możliwe, że to kwestia wielkości oddziałów. W Millenium
    czy Citi są prawie klitki, więc jest wrażenie tłoku. A jak spojrzysz przez
    witrynę Multi, to są pustki. Dlatego może jak otworzyli we Wrocku, to trudno
    było to zauważyć.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-01-14 17:37:42
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    ten na sw mikolaja??????!!! jak szedlem w piatek okolo 15 do Kredyt banku na
    przeciwko zamknac konto w srodku bylo pusto i ciemno!!! ktos wie o co tu
    chodzi? czy moze jest jakis jeszcze inny oddzial?

    pzdr

    matt

  • 6. Data: 2002-01-14 17:38:48
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    we wroclawiu siedziba z zewnatrz wyglkada na spora

    pzdr

    matt

  • 7. Data: 2002-01-14 20:24:59
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > bo siedziba wyglada juz na calkiem wykonczona

    Jutro o 8.30 znów otworzą, jak w każdy dzień powszedni :-)

    Siedziba robi dobre wrażenie.

    Panienka na recepcji miła ale jeszcze nie bardzo wie co to znaczy TOiP. Zamiast
    TOiP dała mi jakieś materiały informacyjne, gdzie jest jedynie wyciąg kilku
    pozycji z tabeli.

    Dalej niż recepcja nie doszedłem :-) Jeszcze się waham, gdybym się jutro
    przełamał to wrzucę na grupę dalsze spostrzeżenia

    pozdrawiam
    thewind

  • 8. Data: 2002-01-14 21:35:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 14 Jan 2002 21:24:59 +0100, <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Dalej niż recepcja nie doszedłem :-)

    ee, to oni tam maja recepcje ?!

  • 9. Data: 2002-01-14 21:54:15
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > ee, to oni tam maja recepcje ?!

    Hasło reklamowe nieźle im się udało:

    Pytają: Z jakiej okazji?
    My mówimy: Na Świętego Mikołaja.

    MultiBank ul.Św. Mikołaja 69

    Także już wiesz z jakiej okazji ta recepcja ;-)

    pozdrawiam
    thewind