  • Data: 2019-09-26 18:43:52
    Temat: Re: który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 września 2019 16:11:19 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    przy tym "antyzamykaniowym" jest max. 360zł,

    > Na początku roku nie było takiego ograniczenia - stąd zrobiłem prawie
    > całe 760.

    E tam, jest takie od lat.
    A, miałem się zapytać i zapomniałem - w którym to z tych sklepów poszło te 15
    tysięcy? Chyba że to alfa i robiłeś remont materiałami z leroy-merlin ;>

    > po max. 30+30zł miesięcznie.
    >
    > Nie sądzę.
    > Odpada cała papierkowa robota z pitami do US w przypadku wyższej nagrody.

    No to właśnie bank się tak tłumaczy z ograniczana wysokości nagród, że to niby
    łatwiej dla klienta. Ja tam wolę większą nagrodę, podatek od niej zapłacę, czemu nie,
    nagroda i tak za darmo - a wpisanie w jedną pozycję PIT jednej liczby to naprawdę nie
    jest problem - resztę przeliczy komputer.