  • Data: 2003-10-29 17:33:58
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kazimierz napisał:

    > I sam sobie odpowiedziales co do celowosci "zasypywania dziadow listami" :)
    > Na szczescie jest jeszcze konkurecja :)

    Eeeeeee, uzylem zbyt duzego skrotu myslowego. Poniewaz trzeba placic za
    dostep do historii, to przechowije wyciagi przysylane e-mailem, a
    niektore platnosci sciagam w postaci PDFa. Zeby niepotrzebnie nie
    placic. Ale to powoduje, ze trzymam kupe niepotrzebnego smiecia, ktorego
    moglbym nie trzymac, gdyby Inteligo nie bylo az tak pazerne na kase. I o
    to mi chodzilo.

    A konkurencja nie ma porzadnego serwisu SMSowego.

    Bartol