  • 11. Data: 2003-01-03 09:37:11
    Temat: Re: kredyty od 3,25% rocznie
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:av1ja8$rge$3@news.tpi.pl,
    Yerry <j...@g...pl> napisał(a):
    > Nie jest prawdą, że trzeba posiadać nieruchomość,aby wziać kredyt tylko
    > nieruchomość musi posiadać księgę wieczystą z czystą hipoteką. żeby mozna
    > było użyć jej jako zabezpieczenie kredytu.
    > Pozdrawiam
    To ja moge wziac kredyt zabezpieczony hipoteka na twoim mieszkaniu bez
    twojej zgody ? LOL , pedze do banku.

    Przemek

  • 12. Data: 2003-01-03 09:53:36
    Od: j...@p...onet.pl

    > W wiadomości news:av1ja8$rge$3@news.tpi.pl,
    > To ja moge wziac kredyt zabezpieczony hipoteka na twoim mieszkaniu bez
    > twojej zgody ? LOL , pedze do banku.

    Sprawiacie wrażenie jakbyście pierwszy raz usłyszeli o kredytach hipotecznych 5
    min temu. Niesamowite. Przeca do czasu ustanowienia hipoteki lub zmiany
    własności na takowej banki stosują dodatkowe zabezpieczenia w postaci
    ubezpieczenia kredytu, cesji z polisy na życie itd...

    JS

  • 13. Data: 2003-01-03 10:32:31
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:41fc.00000094.3e155d9f@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > hipoteki lub zmiany własności na takowej banki stosują dodatkowe
    > zabezpieczenia w postaci ubezpieczenia kredytu, cesji z polisy na życie

    E tam 5 min. temu :-) Chodzi o to, ze ja nie moge wpisac do ksiegi
    wieczystej twojej nieruchomosci bez twojej zgody zgadza sie czy nie ? :-)
    Aby wziac kredyt zabezpieczony hipoteka ( Yerry pisze"Nie jest prawdą, że
    trzeba posiadać nieruchomość,aby wziać kredyt tylko nieruchomość musi
    posiadać księgę wieczystą z czystą hipoteką. żeby mozna było użyć jej jako
    zabezpieczenie kredytu.") musze
    a. posiadac te nieruchomosc
    b. wlasciciel nieruchomosci musi sie zgodzic

    A i Yerry w swoim poscie nie mowi nic o cesjach etc. Pisze jedynie "Jest
    jedno ale. Potrzebne jest zabezpieczenie w postaci hipoteki"

    Zdrowko :-)

    Przemek

  • 14. Data: 2003-01-03 10:39:22
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

> [...]
    > własności na takowej banki stosują dodatkowe zabezpieczenia w postaci
    > ubezpieczenia kredytu, cesji z polisy na życie itd...

    Należy odróżniać kredyt "hipoteczny" w zwykłym banku od kredytu hipotecznego
    w banku hipotecznym.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 15. Data: 2003-01-03 10:41:14
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieruchomość musi posiadać księgę wieczystą z czystą hipoteką. żeby mozna
    > było użyć jej jako zabezpieczenie kredytu.

    Pewnie, że nie trzeba posiadać nieruchomości. Trzeba znaleźć frajera, który
    ją posiada i zgodzi się na wpis do księgi :-)))))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 16. Data: 2003-01-03 13:24:37
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    OK masz rację, złotowe są lepsze niż u mnie.Jest jeszcze kwestia minimalnej
    i maxymalnej wysokości kredytu, okresu kredytowania, udziału własnego,
    minimum socjalnego na osobę w rodzinie itp. Wiem, że różnie to wygląda w KB
    i PKO BP, nie koniecznie ich warunki odpowiadają wszystkim klientowm.
    Natomiast walutowe są całkiem z innej bajki. A że istieje ryzyko kursowe, no
    fakt, tyle że rezygnacja z niego słono kosztuje a biorąc pod uwagę politykę
    NBP nie jest ono zbyt duże. Zresztą sam mówiłeś, że tu są ludzie
    zorientowani w temacie, wiec o rzeczach oczywistych raczej nie powinno się
    mówić.

    > No to jaką bierzesz prowizję dla kredytów w PLN: 2% czy więcej?. W Kredyt
    Banku

  • 17. Data: 2003-01-03 20:33:42
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 2 Jan 2003 10:09:45 +0100, "Yerry" <j...@g...pl> wrote:

    >Ludziska, nie przepłacajcie.
    >jak kredyt na dom/mieszkanie to tylko w banku hipotecznym. Odsetki w złotych
    >tylko 8,2% rocznie , we Frankach szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.
    >Taniej nie było i już nie będzie.!!!

    W Millennium CHF 2,64%-3,64%

  • 18. Data: 2003-01-04 10:48:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 2 Jan 2003 20:00:24 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    > Co więcej proponuje nie korzystać z
    >żadnych pośredników tylko brać kredyt bepośrednio w banku. Zawsze mniejsza
    >prowizja. Tensor1.

    Jesli chodzi o posrednikow to nalezy pamietac, ze nie zawsze placi sie
    przez nich drozej. Czesto koszty sa takie same jak bezposrednio w
    banku, po prostu mniejszy zysk banku jest kosztem pozyskania klienta
    przez agenta.
    Ale oczywiscie kolega Yerry zdecydowanie przegina z prowadzeniem
    akwizycji na grupie niezaleznie od tego jakiej by nie mial oferty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 19. Data: 2003-01-04 14:19:54
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Moja strona Meat Loafa  http://www.meatloaf.3a.pl
    > Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
    Zgadzam się. Czasami tak jest. Problem jednak w tym, że kolega Yerry nie podaje
    banku dla jakiego nagania i nie wiadomo czy jego prowizja jest wyższa od
    prowizji banku, dla którego pracuje. Gdyby jego informacje były kompletne i
    prawdziwe, to można by spokojnie przeanalizować, czy jego propozycja jest aż
    tak konkurencyjna. Pozdrowienia Tensor1.

  • 20. Data: 2003-01-06 23:07:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

> [...]
    > przez nich drozej. Czesto koszty sa takie same jak bezposrednio w
    > banku, po prostu mniejszy zysk banku jest kosztem pozyskania klienta

    Pamietajmy jednak, ze przy wiekszych kwotach z posrednikiem pewnie
    wiele wynegocjowac sie nie da, a bank moze bedzie mogl nieco opuscic
    prowizje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator