    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Date: Thu, 05 Jan 2017 14:00:48 +0100

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    wolno to zrobić za pozwoleniem banku"

    > Dokładnie - nijak się ma, bo tego nie napisałem.
    > Napisałem, że notariusz nie sporządzi umowy, dopóki wpisane w dziale IV KW
    roszczenie banku - zwane hipoteką - nie zostanie zaspokojone.
    > Nadinterpretacją jest sądzenie, że "zaspokojenie tego roszczenia" oznacza "spłata
    kredytu" - tego nigdzie nie napisałem.
    Po prawniczemu to chyba znaczy :P
    [...]

    > Jest tylko wpis hipoteki i już.
    > Także może ktoś wie, jakie są obowiązki notariusza, gdy sporządza umowę sprzedaży
    nieruchomości i w dziale IV KW zobaczy, że jest wpis hipoteki ?
    MZ ma tylko poinformować czy raczej uświadomić kupującego. Ale może
    niech ktoś mądrzejszy się wypowie.

    KJ

    Wherever you go...There you are.
    -- Buckaroo Banzai