    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Date: Wed, 4 Jan 2017 21:48:27 +0100

    W dniu 2017-01-04 o 10:23, Kamil Jońca pisze:

    > Ale Ty i Dawid cały czas obracacie się w kręgu "mieszkanie/dom na kredyt
    > z banku"
    >
    > A hipoteka może być wpisana z różnych powodów (np. jako zabezpieczenie
    > kredytu kupieckiego)
    >
    > KJ

    jeżeli ktoś zgodzi się na takie zabezpieczenie to oczywiście tak,
    chociaż praktycznie takiego czegoś nie widziałem, może takie
    zabezpieczenia są na nieruchomościach należących na os. prawnych
    (zajmuję się głównie fizycznymi)

    tak samo hipo może być na ZUS, US, zajęcie komornicze, spółdzielnię czy
    WM oraz podmiot finansowy inny niż bank

    w każdym z tych przypadków sprzedaż takiej nieruchomości, zaciągnięcie
    kredytu bankowego jest nadal możliwe

    --
    pozdrawiam
    RobertS