    From: "Jarek Ban" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt studencki
    Date: Wed, 28 Aug 2002 13:17:20 +0200

    Użytkownik "kazow" <o...@l...com> napisał w wiadomości
    news:akiama$bq4$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > hmm widze ze nie wiesz za bardzo co to kredyt studencki:
    >
    > fakty:
    > 1.dostajesz kredyt (jak spelniasz warunki)
    > 2.dostajesz po 400 pln miesiecznie przez 10 miesiecy w roku (donosisz
    > zswiadczenia z uczelni dwa razy w roku0
    > 3.konczysz studia
    > 4.po roku od ukonczenia zaczynasz splaca kreydt rozlozony na 2xlat ile
    > brales
    > 5.przez studia i rok po nie ma zadnych odsetek an Tobie
    > 6.jak juz splacasz to 50% odsetek i tak chyba kryje panstwo
    > 7.w razie wylania, splacasz od razu z odsetkami

    zgadza sie, o kredytach niewiele wiem, bo nigdy nie mialem z nimi
    stycznosci.
    400 pln to juz cos, ale czy jest mozliwosc wyludzenia wiekszej kwoty ;-) ?
    Jakie to sa warunki ? Czy kazdy student ktory spelni te warunki na 100%
    dostanie kredyt ?
    No i gdzie powinienem dowiadywac sie o takie kredyty, w jakich bankach ?
    Rozumiem, ze nasze Panstwo chetnie przyznaje taki kredyty.

    Dzieki za rady
    Jarek Ban