  • 1. Data: 2003-01-07 10:17:57
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialam wziasc kredyt na mieszkanie, mam okolo 40% wkladu
    wlasnego, ale neistety nie spelniam w wiekszosci wypadkow
    zodlnosci kredytowej ( maz pracuje na umowy zlecenia, a moje
    zarobki sa niskie ok 1000 zl brutto) i teraz pytanie jaki
    bank ma w swojej ofercie cos w takiej sytuacji.

    pozdrawiam
    Magge

  • 2. Data: 2003-01-07 11:24:29
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobki sa niskie ok 1000 zl brutto) i teraz pytanie jaki
    > bank ma w swojej ofercie cos w takiej sytuacji.

    Moja żona też pracuje na umowy zlecenia. Mamy kredyt (MultiPlan) w
    MultiBanku. Spytaj tam.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2003-01-08 07:39:11
    Od: kulka <k...@N...net>

> [...]

    > maz pracuje na umowy zlecenia, a moje
    > zarobki sa niskie ok 1000 zl brutto) i teraz pytanie jaki
    > bank ma w swojej ofercie cos w takiej sytuacji.

    Bank BPHPBK uznaje dochody uzyskiwane na zasadzie umowy zlecenia.
    Należy jedynie wykazać ciągłość tych umów, czyli dostarczyć kopie umów z
    każdego miesiąca, oraz PIT-y za 2 poprzednie lata.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 4. Data: 2003-01-08 08:05:58
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik kulka napisał:

> [...]
    > Należy jedynie wykazać ciągłość tych umów, czyli
    > dostarczyć kopie umów z
    > każdego miesiąca, oraz PIT-y za 2 poprzednie lata.

    To mnie nie satysfakcjonuje... umowy nie sa ciagle i sa u
    roznych pracodawcow. Wolalabym jakis bank ktory nie wylicza
    zdolnosci kredytowej, a proponuje inne zabezpieczenie.

  • 5. Data: 2003-01-08 11:19:56
    Od: i...@p...onet.pl

    > Użytkownik kulka napisał:
    >
    > To mnie nie satysfakcjonuje... umowy nie sa ciagle i sa u
    > roznych pracodawcow. Wolalabym jakis bank ktory nie wylicza
    > zdolnosci kredytowej, a proponuje inne zabezpieczenie.

    Sprobuj w LG Petro Bank z ich oferta LG Habitat. Ale tam chyba rowniez wola
    ciagle umowy zlecenia...

    Z pozdrowieniami
    Maciek - IGI

  • 6. Data: 2003-01-08 16:15:33
    Od: kulka <k...@N...net>

    > To mnie nie satysfakcjonuje... umowy nie sa ciagle i sa u
    > roznych pracodawcow. Wolalabym jakis bank ktory nie wylicza
    > zdolnosci kredytowej, a proponuje inne zabezpieczenie.

    Nie ma banku który dałby Ci kredyt bez wyliczania zdolności kredytowej.
    Proponuję jadnak poradzić się u źródła czyli własnie w bankach, być może
    zabezpieczenie w postaci żyranta załatwi sprawę.

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-01-09 14:03:33
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > --
    >
    > k...@N...net  /UIN# 25806068   gg# 66466/
    > Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.
    Jeżeli macie "dobrze" sytuowanych rodziców lub krewnych to możecie wziąść
    kredyt wspólnie. Wtedy najlepsze warunki kredytu w PLN w Kredyt Banku. Tym
    bardziej, że macie ponad 40% wkładu własnego: oprocentowanie WIBOR3M+1%,
    prowizja 0,9%. Pozdrowienia Tensor1.

  • 8. Data: 2003-01-10 06:28:06
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredyt wspólnie. Wtedy najlepsze warunki kredytu w PLN w
    > Kredyt Banku. Tym
    > bardziej, że macie ponad 40% wkładu własnego:

    Czyli jesli nie mam zyrantow, a udokumentowac moge tylko
    niskie dochody to nie ma szans zebym wziela kredyt?

  • 9. Data: 2003-01-10 08:03:28
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czyli jesli nie mam zyrantow, a udokumentowac moge tylko
    > niskie dochody to nie ma szans zebym wziela kredyt?

    Z tego co wiem, w Kredyt Banku nie. Z duzym prawdopodobieństwem jest tak w
    wielu innych bankach. Wynika to z tego, że zabezpieczenie kredytu przez
    hipotekę to jedno a mozliwość spłaty to drugie. Bank nie moze już przy
    udzielaniu kredytu zakładać, że Klient nie będzie wstanie go spłacać. Jednak od
    razu sie nie poddawaj. Kredyt możesz wziąść na bardzo długi okres np. 25 lat i
    mniejszy niz początkowo chciałaś. Może wtedy przy tej wysokości rat będziesz
    miała zdolność. Jeszcze raz zastanów się nad możliwością znalezienia
    osoby "trzeciej". Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Mozliwość wzięcia kredytu wspólnie (reklamowana przez KB), to nie
    jest "instytucja" żyrantów. Wyjaśnie to na przykładzie. Osoba nie pracująca po
    studiach lub student chce wziąść kredyt mieszkaniowy, jej dochody są np.
    zerowe. Występuje o kredyt z jednoczesną prośbą aby przy wyliczaniu zdolnosci
    uwzględnić jego rodziców, lub krewnych. Wtedy mimo, że np. nie mieszkacie razem
    do wyliczenia zdolności traktuje się Was wspólnie. W kolei "instytucja"
    żyrantów, jest dodatkowym zabezpieczeniem kredytu i formalnie nie ma nic
    wspólnego z opisaną powyżej mozliwością; przy wyliczaniu zdolności bierze się
    pod uwagę tylko twoje dochody.

  • 10. Data: 2003-01-10 08:22:40
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze już przy
    > udzielaniu kredytu zakładać, że Klient nie będzie wstanie

    Wlasnie o doradzenie tego typu banku mi chodzi, gdzie
    zabezpieczenie przez hipoteke im wystarczy

    > Może wtedy przy tej wysokości rat będziesz
    > miała zdolność. Jeszcze raz zastanów się nad możliwością
    > znalezienia
    > osoby "trzeciej".

    Niestety nigdzie , nawet przy najwiekszym okresie splaty nei
    wystarcza ten moj udokumentowany 1100 brutto, a osoby
    trzecie nie wchodza w gre ( poprostu nie mam nikogo takiego)