  • 1. Data: 2003-12-11 09:52:23
    Temat: kredyt hipoteczny - gdzie?
    Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

    Przepraszam za pytanie, ktore powtarza sie dosyc czesto. Jednak wydaje mi
    sie ze jego regularnosc sprzyja takze UGD.

    Jak wyglada sprawa kredytów hipotecznych, gdzie najlepsze oprocentowanie?
    Najnizsze oplaty dodatkowe?
    Dokladnie chodzi mi o kredyt w PLN.
    Wiem ze kiedys Kredyt Bank przodowal, jak ta sprawa wyglada na dzien
    dzisiejszy?

    Mar vel Smerf
    mailto: s...@n...poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-12-11 10:06:27
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - gdzie?
    Od: TreXerT <p...@p...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:
> [...]
    > Najnizsze oplaty dodatkowe?
    > Dokladnie chodzi mi o kredyt w PLN.
    > Wiem ze kiedys Kredyt Bank przodowal, jak ta sprawa wyglada na dzien

    Witam.GE Bank Mieszkaniowy.Ale uprzedzam,potwornie dużo formalności.
    http://www.bankmieszkaniowy.com.pl/
    Powodzenia.

  • 3. Data: 2003-12-11 11:37:50
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    PKO BP

    1,5% prowizji
    formalności - standardowo, nie za dużo nawet chcieli
    6,15% zmienne
    na decyzję czekałem 10 dni (I/O Centrum we Wrocławiu).

    Polecam, naprawdę jest dobrze.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2003-12-12 10:15:01
    Temat: Odp: kredyt hipoteczny - gdzie?
    Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boa <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:br9kti$ood$...@n...mch.sbs.de...

    > 6,15% zmienne

    6,15 to daja gdy wplata wlasna w wysokosci 80%, tak mi pani powiedziala, I
    O/Opole,

    moja wplata to okolo 40-50% oprocentowanie zaproponowala w wysokosci 6,45 -
    6,95% - ostateczna decyzje podejmuje dyrektor banku :-))))

    Smerf

  • 5. Data: 2003-12-12 10:29:36
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > moja wplata to okolo 40-50% oprocentowanie zaproponowala w wysokosci 6,45 -
    > 6,95% - ostateczna decyzje podejmuje dyrektor banku :-))))

    W dalszym ciągu oferta KB jest jedną z najatrakcyjniejszych na rynku (obok
    PKOBP). Oprocentowanie WIBOR3M+1,0% (wkład powyżej 40%) lub WIBOR3M+1,5% (wkład
    od 5% do 40%). Prowizja promocyjna (chyba do końca tego roku): 0,6% lub mniej.
    Dokładne informacje na stronie www.kredytbank.pl; kredyt nazywa się
    EKSTRALOKUM.
    Tensor1.

    PS1. KB liczy WIBOR3M jako średnią arytmetyczną z 10 ostatnich dni roboczych
    poprzedniego miesiąca. Archiwum wartości WIBOR3M na stronie www.money.pl

    PS2. Uważaj abyś nie wpadł na tzw. promocyjne oprocentowanie w ciągu JEDNEGO
    ROKU. Jednym z LIDERÓW tych promocji (nie mylić z promocją prowizji) jest np.
    WBK. JAK NAJDALEJ OD TYCH BANKÓW.

  • 6. Data: 2003-12-12 11:00:42
    Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    Dzieki Wielkie za info, juz jak kiedys sie przygladalem liscie to widzialem
    ze jestes jedną z osob ktora chwali KB.

    Ale.

    KB wsrod dokumentow ktore nalezy zlozyc wymaga opinii rzeczoznawcy!!!
    To dodatkowe 1 k PLN

    Hmmm, z drugiej strony oferuje darmowe ubezpieczenie na zycie, natomiast PKO
    BP wymaga ubezp mieszkania ktore wynosi 90 zł na rok.

    Weksel
    KB- 62 zł
    PKOBP-65

    Prowizja:
    KB - nazywa ja opłata przygotowawcza - 0,6%
    PKOBP- 1,5%

    ubezpieczenie do ustanowienia hipoteki:
    KB-28/m-c
    PKOBP-158 zł na 6-mcy, zwrot proporcjonalnie do czasu kiedy hipoteka
    zsoatnie ustanowiona

    oprocentowanie:
    KB-6,71%
    PKO BP- 6,45%-6,95% tak jak powiedzialem wczesniej decyduje dyrektor :)))

    Smerf

  • 7. Data: 2003-12-12 13:41:32
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, z drugiej strony oferuje darmowe ubezpieczenie na zycie, natomiast
    PKO
    > BP wymaga ubezp mieszkania ktore wynosi 90 zł na rok.

    Mieszkanie i tak warto miec ubezpieczone. A cesji na bank dokonujesz tylko z
    ubezpieczenia murow, ubezpieczenie wyposazenia masz juz na siebie i bankowi
    nic do tego.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 8. Data: 2003-12-12 16:00:17
    Od: "Charczenko" <c...@W...gazeta.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    (wkład

    > od 5% do 40%). Prowizja promocyjna (chyba do końca tego roku): 0,6% lub

    Tensor

    Pytalem o to juz wczesniej ale prawdopodobnie nie zauwazyles mojego pytania
    na grupie. Bralem niedawno kredyt w KB i zdarli ze mnie 1,2% prowizji
    twierdzac ze nie ma zadnej promocji, prowizji, zarzadzenie centrali itd.
    W oficjalnej taryfie prowizji i oplat dostepnej na witrynie KB pod linkiem

    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/Taryfa_indywi
    dualni.pdf?
    unid=8DA22C198B1D8E26C1256D9E003639E2&icon=false&fil
    ename=Taryfa_indywidualni
    pdf

    minimalne prowizje obowiazujace od 20.10.03 to odpowiednio (patrz str. 29
    pliku PDF):
    - dla klientow stalych od 0,9%
    - dla pozostalych klientow od 1,2%

    Bylbym bardzo zainteresowany poznaniem zrodla Twoich informacji. Czy jestes
    moze w posiadaniu informacji od kiedy obowiazuje promocja na ktorej warunki
    sie powolujesz, jak zostala wprowadzona itp? Nie ukrywam ze z checia
    zlozylbym reklamacje jesli okazaloby sie ze informacje podawane mi przez
    pania dyrektor oddzialu z ktora negocjowalem warunki okazaly sie ...hmmm...
    niedokladne.

    Pozdrowienia
    Charczenko

  • 9. Data: 2003-12-14 13:34:00
    Od: Michał <f...@w...wp.pl>

    Witam,

    > Pytalem o to juz wczesniej ale prawdopodobnie nie zauwazyles mojego pytania
    > na grupie. Bralem niedawno kredyt w KB i zdarli ze mnie 1,2% prowizji
    > twierdzac ze nie ma zadnej promocji, prowizji, zarzadzenie centrali itd.
    Ja też niecały tydzien temu brałem u nich kredyt, prowizja 1.2%
    (brakowalo mi 1mc do "stalego klienta") - sladu informacji o promocji.

    Mam jeszcze pytanko - czy w Twojej umowie tez nie bylo juz info o tym ze
    "oplata za wczesniejsza splate kredytu pobierana jest zgodnie z TOiP"
    tak jak to drzewiej bywalo??

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 10. Data: 2003-12-14 18:50:32
    Od: "Grzegorz Śniadała" <c...@W...gazeta.pl>

    > Mam jeszcze pytanko - czy w Twojej umowie tez nie bylo juz info o tym ze
    > "oplata za wczesniejsza splate kredytu pobierana jest zgodnie z TOiP"
    > tak jak to drzewiej bywalo??

    W mojej umowie nie ma takiego zapisu. Powiem wiecej - na moje wyraze zadanie
    zapisano w umowie otwartym tekstem ze wczesniejsza czesciowa lub calkowita
    splata kredytu jest bezplatna.

    Pozdrowienia
    Charczenko