  • 1. Data: 2004-05-31 14:51:10
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Chcilbym wzic kredyt hipoteczny na mieszkanie w Warszwie. Cena mieszkania
    okolo 150 000. Wplacic chcialbym na poczatku do 30 tys. Na reszte wziac
    kredyt pod hipoteke. Czy bank bedzie mi robil sporo problemow przy
    zaciaganiu takiego kredytu?

    Jesli:
    1.) Jestem studentem 5 roku, miesieczzne wynagrodzenie okolo 1200 zl netto,
    Nieuregulownay stosunek do sluzby wojskowej
    2.) Kredyt na rodzicow. Ile powinni zarabiac aby taki kredyt bnk zgodzil mi
    sie przyznac?

  • 2. Data: 2004-06-01 06:26:24
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Piwek wrote:

> [...]
    > 1.) Jestem studentem 5 roku, miesieczzne wynagrodzenie okolo 1200 zl netto,
    > Nieuregulownay stosunek do sluzby wojskowej
    2-3 tyś możesz dostać z takimi zarobkami

    > 2.) Kredyt na rodzicow. Ile powinni zarabiac aby taki kredyt bnk zgodzil mi
    > sie przyznac?

    jakieś 7-10 tyś

  • 3. Data: 2004-06-01 10:20:38
    Od: "." <...@...com>

    jakies 10 tys

  • 4. Data: 2004-06-02 20:50:25
    Od: "Joaśka" <j...@o...pl>

    Aby przekonać się czy możesz wziąć kredyt, trzeba zbadać zdolność kredytową,
    bo nie tylko zarobki są decydujące. Ty będąc studentem i mając takie zarobki z
    całą pewnością nie będziesz miał zdolnośći kredytowej na tej wysokości kredyt.
    Rodzice - zalezy od wielu czynników - również od wieku najstarszego
    kredytobiorcy.
    Jeśli jesteś faktycznie ciekawy jak wygląda zdolność kredytowa Twojej rodziny
    i jakie są szanse otrzymania kredytu, zapraszam do siebie do biura(Warszawa),
    gdzie na miejscu - bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów- zrobię ocenę
    zdolności kredytowej. Jeśli jesteś zainteresowany - zapraszam na prywatnego
    maila celem dogadania terminu spotkania. Pozdrawiam