  • Data: 2003-04-24 14:56:38
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Simon" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widze ze nie rozumiesz problemu. to ze przewalutowanie jest free to
    ok. Ale
    > chodzi o to ze jesli kurs wzrosnie o marne ponad 5% to juz dupa
    mokra.

    alez my sie dobrze rozumiemy:)
    cały czas podkreslam ze ryzyko walutowe jest duże jednak nie bede sie
    upierał za długo przy walucie o ile CHF znacznie wzrośnie i jesli
    przewalutuje na pln to raz i do widzenia (koszt w banku jest 0 ale
    trzeba uwzględnić wtedy prowizje notariusza za zmiane wpisu do
    hipoteki)
    ratuje mnie jeszcze inny fakt w razie czego- mam mozliwość
    zabezpieczenia kursu we własnym zakresie

    podpisałem cyrograf z multi ale zanim tam pojdziesz wpadnij do Fortisu
    (choćby na www)

    S.