  • Data: 2003-04-25 06:40:01
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli CHF znacznie wzrosnie to juz musztarda po obiedzie. Jestes w plecy i
    to kupe szmalu.
    nie tyle prowizje notariusza za zmiane hipoteki ile plate sadowa za zmiane
    wpisu w KW.

    Twoj wybor. Ja jednak zdecyduje sie chyba na PLN. W Kredyt Banku moge liczyc
    na 5,9%(sredni WIBOR 3M)+marza(1-1,5%). W moim przypadku w najgorszym razie
    5,9%+1,5%=7,4% ale mysle ze wynegocjuje 1% marzy bo wklad wlasny mam ok.
    35%. Nalezy odjac 0,25% po wczorajszej obnizce stop przez NBP. Podobna
    obnizka nastapi w maju. Czyli w czerwcu odpowiednie oprocentowanie moze
    wynosic w przyblizeniu lekko liczac 5,5%+marza czyli jak dla mnie od 6,5% do
    7,0%. W tym momencie biorac pod uwage widelki kursowe o raz minimalny wzrost
    kursu CHF kredyt w Multi na 4,3% w CHF przestaje byc w ogole atrakcyjny.

    Jeszcze jedna uwaga: Na poczatku roku WIBOR 3M wynosil 6,75% obecnie 5,88%.
    (trzeba doliczyc obnizke wczorajsza i majowa). Czyli w 3 okolicach polowy
    czerwca mamy 5,88% - 0,5% = 5,38% liczac w przyblizeniu.