eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku? › Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
  • Data: 2009-06-03 23:21:55
    Temat: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h06vog$bn7$...@i...gazeta.pl

    > Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    > z którego przelałem, ani na docelowym.

    > To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

    Brak na razie ;) odpowiedzi. A chat?... Oto i chat:

    Niestety nie jesteśmy w stanie obsłużyć Cię w tym momencie.
    W związku z prowadzonymi pracami mającymi na celu podniesienie
    jakości naszych usług, czat eurobanku jest chwilowo niedostępny.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie może to powodować.
    Jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na
    najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty eurobanku.

    Coś tu dodać?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'