  • Data: 2003-07-02 09:09:17
    Temat: Re: kradzież karty
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Napisz, napisz, bo nie wydaje mi się, żeby w tak poważnych zastosowaniach
    > funkcja szyfrująca nie była różnowartościowa.
    >
    > Jacek

    A jeżeli tam gdzieś po drodze się używa funkcji skrótu? Bo chyba się
    używa. To wtedy różnowartościowość idzie sobie w krzaki.

    No i po co ma być różnowartościowa? Wtedy byłaby bijekcją czyli byłaby
    odwracalna. A to chyba za dobrze nie jest?

    Ale pewności nie mam - musiałbym sprawdzić w paru źródłach. To tylko
    moje przypuszczenie oparte na dotychczasowej wiedzy z szyfrowania i
    bankowości. Jeżeli się mylę - czego nie wykluczam - to z przyjemnością
    uznam swój błąd i poznam prawdziwe wyjaśnienie wyżej opisanego przypadku.

    Pozdrawiam

    Łukasz