  • 11. Data: 2003-09-25 09:11:28
    Temat: Re: konto z dostepem do gotowki !!
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bkubdd$k97$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No przeczytaj, co napisałem. :-)

    OK, sorki. Za krótko dzisiaj spałem i za dużo spożyłem ;)

  • 12. Data: 2003-09-25 09:11:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I to wlasnie ten haczyk, ze sie zapomina ;)

    To fakt. Kumplowi się zapomniało.

    > Poza tym moze sie spodobac - drugie ostrze tego haczyka :)

    Mnie się podobało kiedyś. Miałem powiadamianie o mailach i SMSy z inteligo.
    Po pewnym czasie zaczęło to strasznie męczyć. Od tej pory wyłączyłem oba
    rodzaje powiadomień.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-09-25 09:13:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > OK, tylko czy te wplaty/wyplaty za darmo to nie promocja ??

    Wypłaty z bankomatów PKO BP są już w cenniku - znaczy gratis. Dodatkowo
    karta może mieć limit wypłat zgodny z saldem na rachunku - tzn całość. :-)

    A wpłaty w placówkach są na zasadzie bezterminowej promocji. Ale raczej
    dlatego, że nie zmieniali specjalnie TOiP PKO BP - odnośnie wpłat
    gotówkowych w banku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-09-25 17:56:07
    Od: "stary wiesniak TT" <w...@o...pl>

    raczej LUKAS
    jeśli budowa to dobrze KK z max limitem

  • 15. Data: 2003-09-26 06:36:18
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-25 19:56, jednak* stary wiesniak TT* napisał :

    > raczej LUKAS
> [...]
    VW Bank powyżej 400zł bez prowizji w bankomatach

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 16. Data: 2003-09-26 20:28:16
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Jasiu" <b...@n...o2.pl> wrote in message

    > VW Bank powyżej 400zł bez prowizji w bankomatach

    Masz rację, ale każdy Bank nakłada górny limit na wypłaty z bankomatów (VW
    nie jest tu wyjątkiem) a Rafał wspominał o wybieraniu gotówki na potrzeby
    budowy. Może więc potrzebować wyciągnąć np. kilka tysięcy PLN a tego z
    bankomatu nie da się zrobić i potrzebna jest "panienka z okienka" :)) - ktoś
    pamięta ten film, czy tu sama młodzież tylko ? :))))

    GO

  • 17. Data: 2003-09-26 20:35:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl26va$nv0$...@n...onet.pl,
    GOL <g...@W...onet.pl>:

> [...]
    > gotówki na potrzeby budowy. Może więc potrzebować wyciągnąć np. kilka
    > tysięcy PLN a tego z bankomatu nie da się zrobić i potrzebna jest

    Mylisz sie - np. VE Inteligo spokojnie wyciagniesz kilka tysiecy, a nawet
    kilkadziesiat.

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-karty-i-bankomaty.h
    tml
    punkt 31, opcja 3

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-09-26 21:20:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> writes:

> [...]
    > gotówki na potrzeby budowy. Może więc potrzebować wyciągnąć np.
    > kilka tysięcy PLN a tego z bankomatu nie da się zrobić i potrzebna

    Debetowa karta Visa Classic banku Pekao SA mozna wyjac z bankomatu
    wszystkie pieniadze, jakie w nim sa. Oczywiscie w ramach salda na swoim
    rachunku i nie naraz, bo tyle banknotow nie miesci sie w otworze.

    Mysle, ze sa tez inne karty o takiej wlasciwosci...

    MJ

  • 19. Data: 2003-09-26 22:09:55
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > bl26va$nv0$...@n...onet.pl,
    > Mylisz sie - np. VE Inteligo spokojnie wyciagniesz kilka tysiecy, a nawet
    > kilkadziesiat.

    OK ale jak technicznie miałoby wyglądać wyciągnięcie kilkudziesięciu tysięcy
    z bankomatu ? - chyba z godzina stania przy nim a jak bankomat zacznie
    wydawać 50siątkami to jeszcze dłużej.
    Rafałowi jak rozumiem chodziło o _swobodny_ dostęp do gotówki.

    Pozdro
    GO

  • 20. Data: 2003-09-27 05:18:27
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl2cto$8a0$...@n...onet.pl,
    GOL <g...@W...onet.pl>:

    > OK ale jak technicznie miałoby wyglądać wyciągnięcie kilkudziesięciu
    > tysięcy z bankomatu ? - chyba z godzina stania przy nim a jak
    > bankomat zacznie wydawać 50siątkami to jeszcze dłużej.

    Przesadzasz z ta godzina: 3tys./minute.
    Nie twierdze, ze jest to wygodne albo bezpieczne, tylko Ty twierdziles, ze
    jest niemozliwe, wiec Cie skorygowalem, a Ty udajesz, ze ja "polecam" taki
    sposob.
    Lepiej oczywiscie tą kartą pobrac z POSa bankowego.
    Ale przy budowie beda mniejsze sumy a czesciej raczej, wiec kilka tysiecy,
    jak sam pisales, a tu pobieranie z bankomatu jest jak najbardziej
    praktyczne.

    --
    Robert