  • 1. Data: 2003-09-25 07:26:56
    Temat: konto z dostepem do gotowki !!
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Witam,
    mam konto w mBank'u obecnie
    i planuje zamknac konto w PeKaO SA (powodow za duzo aby wymieniac)

    jednak biore m.in. kredyt na remon domu i w najblizszym czasie bede operowal
    duza gotowka (zakupy materialow itp.)

    wiec wyplacanie kilka razy z bankomatow z MBankowego konta jakby mi sie nie
    usmiecha, wolalbym miec drugie konto (rowniez z darmowa obsluga przez
    Internet) ale z mozliwoscia podjecia gotowki bezprowizyjnie z oddzialu banku
    i najlepiej z mozliwoscia wplacania rowniez bezprowizyjnie,
    poniewz nie ma nic za darmo pewnie w takim przypadku wystepuje juz oplata za
    przelewy - jednak wolal bym aby byla jak najmniejsza..
    teraz aby najtaniej zasilic konto mBank robie dyspozycje za 3 PLN z konta
    PeKaO

    czy konto Inteligo w PKO BP oferuje wyplaty/wplaty bez prowizji i w miere
    tanie przelewy, moze jakies inne (lubie raczej popularne banki z duza
    iloscia bankomatow, karta nie pogardze ale nei chcial bym za duzo placic )??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-25 08:33:30
    Temat: Re: konto z dostepem do gotowki !!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czy konto Inteligo w PKO BP oferuje wyplaty/wplaty bez prowizji i w miere

    Tak. Wpłaty w placówkach za darmo, wypłąty w bankomatach za darmo, wypłaty w
    placówkach [tylko z POS!] za darmo.

    > tanie przelewy,

    99 groszy poza inteligo i PKO BP.

    Plus opłata miesięczna za kartę 99 groszy. I zwróć uwagę na średnie saldo
    miesięczne - gdy poniżej 100 PLN - jest opłata - circa 4,50 miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-09-25 08:34:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bku98p$dmh$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Plus opłata miesięczna za kartę 99 groszy. I zwróć uwagę na średnie
    > saldo miesięczne - gdy poniżej 100 PLN - jest opłata - circa 4,50
    > miesięcznie.

    No i drugi haczyk - nie brac serwisu SMS, bo 4.99 miesiecznie.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-25 08:38:28
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bku98p$dmh$...@n...onet.pl,

    > No i drugi haczyk - nie brac serwisu SMS, bo 4.99 miesiecznie.
    >
    > --
    OK, tylko czy te wplaty/wyplaty za darmo to nie promocja ??
    czy nie ma nic innego podobnego ??

  • 5. Data: 2003-09-25 08:42:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No i drugi haczyk - nie brac serwisu SMS, bo 4.99 miesiecznie.

    Dla zobaczenia jak to działa to na dwa miesiące można wziąć. Tylko nie
    zapomnieć wyłączyć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-09-25 08:45:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bku9qh$fca$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bku9b0$14a$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dla zobaczenia jak to działa to na dwa miesiące można wziąć. Tylko nie
    > zapomnieć wyłączyć...

    I to wlasnie ten haczyk, ze sie zapomina ;)
    Poza tym moze sie spodobac - drugie ostrze tego haczyka :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-25 08:53:15
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bku98p$dmh$...@n...onet.pl,

    > No i drugi haczyk - nie brac serwisu SMS, bo 4.99 miesiecznie.

    Ale mimo wszystko moim zdaniem warto. Zresztą jak dla mnie to duża zaleta
    Inteligo.
    Qba

  • 8. Data: 2003-09-25 08:54:04
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Wpłaty w placówkach za darmo, wypłąty w bankomatach za darmo, wypłaty
    > placówkach [tylko z POS!] za darmo.

    > 99 groszy poza inteligo i PKO BP.

    Z tym PKO BP to chyba nie tak - przelewałem ostatnio kasę z Inteligo na
    konto w PKO BP i nie pobrali opłaty.
    Qba

  • 9. Data: 2003-09-25 09:03:40
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkuafj$haf$...@n...onet.pl,
    Kuba, Łódź <k...@n...pl>:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym PKO BP to chyba nie tak - przelewałem ostatnio kasę z Inteligo
    > na konto w PKO BP i nie pobrali opłaty.

    No to wlasnie dokladnie tak - co Ci nie pasuje?

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-09-25 09:10:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>