  • 1. Data: 2004-10-28 07:32:11
    Temat: konto w mBanku - ile trzeba czekać?
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    założyłem rachunek w mBanku wczoraj - (ile teraz będę musiał czekac na
    potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów) jaki
    jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło funkcjonować????????

  • 2. Data: 2004-10-28 08:18:10
    Temat: Re: konto w mBanku - ile trzeba czekać?
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Doktor Plama wrote:
    > założyłem rachunek w mBanku wczoraj - (ile teraz będę musiał czekac na
    > potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów) jaki
    > jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło funkcjonować????????

    u mnie juz 3 miesiac leci :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2004-10-28 08:20:29
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie juz 3 miesiac leci :-)
    >
    > --
    > GideoN

    > Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

    poważnie? w Multibanku to jest chwila moment..

  • 4. Data: 2004-10-28 08:48:53
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > założyłem rachunek w mBanku wczoraj - (ile teraz będę musiał czekac na
    > potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów)

    Jeśli bezbłędnie wypełniłeś formularz internetowy, to musisz poczekać kilka
    dni roboczych.
    Podkreślam _bezbłędnie_ i z uwagą, i to z większą niż ta poświęcona na
    przeczytanie stron informacyjnych o zakładaniu rachunku.

    > jaki jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło funkcjonować??

    Kilka dni roboczych po odesłaniu _w_ _jednej_ _kopercie_ umowy i ksera
    _właściwych_ stron dowodu tożsamości.

  • 5. Data: 2004-10-28 08:59:50
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Doktor Plama napisał:
    > założyłem rachunek w mBanku wczoraj - (ile teraz będę musiał czekac na
    > potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów) jaki
    > jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło funkcjonować????????

    U mnie to bylo okolo 10dni ( moze 12, nie pamietam dokladnie ), od
    momentu otrzymania wniosku do czasu pelnej aktywacji ( hasla jednorazowe
    + karta VE ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-10-28 11:24:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów)
    > jaki jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło

    załóż sobie lepiej w multibanku poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    zobacz:
> [...]

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-10-28 20:52:36
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > załóż sobie lepiej w multibanku poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    > zobacz:
    >
    > zbyszko janke

    masz problem?

  • 8. Data: 2004-10-29 05:57:42
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    > Podkreślam _bezbłędnie_ i z uwagą, i to z większą niż ta poświęcona na
    > przeczytanie stron informacyjnych o zakładaniu rachunku.

    Tyle, ze czasami mbank daje ciala i otwieranie u mojej znajomej trwalo 3
    tygodnie.
    Bo wyslali nieaktywny pakiet aktywacyjny i liste hasel jednorazowych
    (jakis madry pracownik banku nie przypisal ich w systemie) i wszystko
    bylo wysylane drugi raz. Juz na starcie znajoma nastawila sie odpowiednio
    do tego banku.

    GP