  • 11. Data: 2009-03-04 13:49:01
    Temat: Re: konto oszczednosciowe - pocztowy czy eurobank
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    LprzemekL pisze:

    > Prosze o wyjasnienie co oznacza 10 kz ?

    Saldo na rachunku 10 000 zl.

    > Jakie zagrywki masz na mysli mBank ?

    mBank - smieszne oprocentowanie konta,beznadziejne oprocentowanie lokat.

  • 12. Data: 2009-03-04 13:52:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 05:08:15 -0800 (PST), LprzemekL napisał(a):

    > W Eurobanku, nie ma 0 PLN za przelewy, chyba ze masz na mysli przelewy
    > wewnetrzne, bo na zewnetrzne 4 PLN z oszczednosciowego oraz ze
    > standardowego 2.95 PLN z haczykiem (chodzi o odsetki).

    przelewasz z ror na zwykle za darmo i ze zwyklego za darmo juz wszedzie...

    --
    marcin

  • 13. Data: 2009-03-04 14:10:44
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 14:52, zly <b...@N...fm> wrote:

    > przelewasz z ror na zwykle za darmo i ze zwyklego za darmo juz wszedzie...

    Witam,
    Co to za konto zwykle, nic o nim nie slyszalem ? Nawet na stronie nic
    o nim nie ma. Jest tylko ROR standard i ROR online.

  • 14. Data: 2009-03-04 14:17:48
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 4 Mar, 15:10, LprzemekL <z...@t...pl> wrote:

    > Witam,
    > Co to za konto zwykle, nic o nim nie slyszalem ? Nawet na stronie nic
    > o nim nie ma. Jest tylko ROR standard i ROR online.

    zwykle w tym kontekscie to ror online.

  • 15. Data: 2009-03-04 14:24:41
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):

    A to moze i cos namieszalem z tym bp - w kazdym razie tez mi sie spodobalo ko
    BP ale szybko sie z niego wycofalem, bo jakos tam dziwnie i niebezpiecznie
    jest z tymi przelewami na konto i z konta i chyba sporo obostrzen. Ale nie
    bede w to wnikal - mozliwe ze jest jak mowisz, choc na forum mbanku byly inne
    opinie.
    Co do EB - nie ma zadnych oplat za przelewy, i mozesz sobie wycofywac kase
    ile razy chcesz w miesiacu i przelewac gdzie chcesz ile razy chcesz.
    Oczywiscie ze przelew z ko na zewnatrz pewnie kosztuje - ale nikt tego
    przeciez nie robi skoro jest ror... Spelnienie warunkow darmowosci konta jest
    chyba dosc proste, o wyplatach w oddzialach nie pomyslalem - jakos
    przyzwyczailem sie ze wyplaca sie karta i koniec :). Ale tak czy siak -
    oddzialow jest bardzo malo, znikomo w porownaniu do bankomatow euronetu+wbk.
    Dla mnie jest to mimo wszystko bardzo wazne - czy jestes w Szlarskiej Porebie,
    czy w Bukowinie Tatrzanskiej, czy w Obornikach wlkp czy w Koszalinie - idziesz
    do wiekszego centrum i masz bankomat z ktorego sobie wyplacasz kase i nawet o
    tym specjalnie nie rozmyslasz. Z EB juz tak wesolo nie jest i w tym sensie
    chodzilo mi o dostep do kasy.
    Co do opinii o EB to na razie sie wstrzymuje, wszystko ladnie pracuje, jest
    nawet kontakt z bankiem na szyfrowanym czacie, ktory faktycznie dziala! Ale za
    krotko go uzywam zebym mogl sie wypowiadac co do powaznosci tego banku - na
    razie tylko raz probowali mnie oszukac, i wlasnie sprawdzam czy beda w to
    brneli czy wycofaja sie szybciutko z takich mbankowych posuniec.

  • 16. Data: 2009-03-04 16:08:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 06:17:48 -0800 (PST), k...@w...pl napisał(a):

    > zwykle w tym kontekscie to ror online.

    Dokladniej 'konto online' wg strony, do tego rachunek oszczednosciowy. z
    tego drugiego przelew na pierwszy i z pierwszego juz robi co chce
    --
    marcin

  • 17. Data: 2009-03-04 16:46:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "LprzemekL" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Witam
    > Prosze o wyjasnienie co oznacza 10 kz ?
    > Zgadzam sie, jezeli zalozysz Konto Online w Eurobank to przy wplatach
    > co miesiecznych 800 PLN nie placisz za jego utrzymanie.
    > Jakie zagrywki masz na mysli mBank ?

    ja zabralem kase z powodu uwolnienia drugiego przelewu z emax+

  • 18. Data: 2009-03-04 17:12:10
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 17:08, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Dokladniej 'konto online' wg strony, do tego rachunek oszczednosciowy. z
    > tego drugiego przelew na pierwszy i z pierwszego juz robi co chce
    > --
    > marcin

    Tylko za utrzymanie ROR Online jest oplata :( (chyba ze sa wplywy co
    miesiac)

  • 19. Data: 2009-03-04 17:16:14
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 15:24, "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > razie tylko raz probowali mnie oszukac, i wlasnie sprawdzam czy beda w to
    > brneli czy wycofaja sie szybciutko z takich mbankowych posuniec.

    Jak to oszukac, mozesz cos wiecej napisac, bo zamierzam jutro rano
    przejsc do Eurobanku i wrzucic kase na konto , uprzednio je otwierajac
    poprzez podpisanie umowy.

  • 20. Data: 2009-03-04 19:48:34
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):
    > Jak to oszukac, mozesz cos wiecej napisac, bo zamierzam jutro rano
    > przejsc do Eurobanku i wrzucic kase na konto , uprzednio je otwierajac
    > poprzez podpisanie umowy.

    Tak tak, wszystko jest ok - mozesz isc i podpisywac :). Bank jak to bank -
    bedzie staral sie naciagnac na czyms klienta i chyba wlasnie mnie probuja
    naciagnac. ni stad ni z owad zauwazylem w szczegolach mojej lokaty ze moje
    aktualne oprocentowanie jest nizsze niz to na ktorym ja zakladalem - a jest to
    opr. stale ;). Nawet dzis jak wejde na Kalkulator lokat i wprowadze moja
    lokate to otrzymuje wyzsze oprocentowanie... Dzis napisalem monita, otrzymalem
    odpowiedz ze przyjeto do "przetwarzania" - jezeli do jutra nie dostane
    jakiejkolwiek odpowiedzi to zrywam lokate pomimo "kary za zerwanie w terminie
    10 dni od zalozenia" i zakladam lokate gdzie indziej - wybor jakis tam jest i
    nie musze sie godzic na ich warunki. Tym bardziej ze uwazam ze zostalem
    oszukany i ktos, jakis pracownik EB, probuje zlapac jelenia na ktorym
    zaoszczedzil procenta.
    Jezeli to jakas pomylka, albo system cos zle pokazuje to nic nie bede robil
    bo do tej pory bardzo mi sie w EB podobalo, ale jezeli nie to nie bede sie ani
    sekundy z tym cackal - juz multibank i mbank robia takie przewalki z klientami
    i mam tego troche dosyc.
    Ale to Ciebie nie dotyczy - spokojnie sobie zakladaj oba konta, a nawet tych
    oszczednosciowych to mozesz wiecej. Ja np. mam osobne na emeryturke ;).