  • Data: 2011-10-21 20:30:34
    Temat: Re: konto firmowe IB emerytura - plus i minusy
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a można wejść i wyjść z tej "skandii" w dowolnym momencie czy są
    > jakieś minimalne okesy, przed upływem których dostaje się "po
    > kieszeni"?

    to jest program długoterminowy! tak należy go traktować, okres
    oszczędzania 15 lat i oczywiście są opłaty likwidacyjne, jeżeli
    planujesz zbierać rok lub dwa to 3maj się od tego rozwiązania z daleka -
    taka moja rada

    > hmmm, chyba czas zapoznać się z ofertą IB po tym, jak "wyższa kultura"
    > pogorszyła warunki "zarabiającego".

    według mnie warto, ale sam musisz ocenić czy ta oferta Ci odpowiada,
    gdybyś chciał skorzystać to daj znać

    --
    pozdrawiam
    RobertS