  • 11. Data: 2007-06-28 14:32:47
    Temat: Re: konto dla małżeństwa (studenci)
    Od: smE <n...@n...com>

    Zapomniałem dodać że oprocentowanie RORu 3%, więc całkiem nieźle!

  • 12. Data: 2007-06-28 16:35:10
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    > Może e-konto Pro w Lukasie? Jeśli macie do 27 lat to wszystkie opłaty są
    > połowę niższe niż normalnego e-konta Pro. A za 2.500 zł osadu zostajecie
    > zwolnieni z opłat za prowadzenie konta.
    > Bankomaty Euronetu i BZWBK za free, do tego token, darmowe przelewy przez
    > internet i dużo placówek (swoją drogą to wrocławski bank więc z
    > dostępnością placówek raczej nie powinniście mieć problemu).
    Sam posiadam właśnie e-konto pro student i mogę polecić - co prawda obsługa
    w placówce pozostawia trochę do życzenia ale
    konto jest idealne dla kogoś kto posiada troche kasy w zapasie.
    Ponadto kartą do konta można płacić w sieci (choć jest to płaska VISA)
    Ewentualnie możecie do tego dorzucić sobie Toyota Bank bo
    ma w miesiącu 3 darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów, dobre rozwiązanie
    gdy szybko potrzeba pieniędzy

  • 13. Data: 2007-06-29 06:48:31
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Wspolne z małżonką to można mieć dzieci ale nie KONTO w banku.

  • 14. Data: 2007-06-29 07:10:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Wspolne z małżonką to można mieć dzieci ale nie KONTO w banku.

    A dlaczego?

    --
    Wojciech Bancer

  • 15. Data: 2007-06-29 08:29:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - częste przelewy przez internet
    > - środki na koncie 20k-30k zł
    > dobrze by było jakby konto cechowało się dużym oprocentowaniem ( :P ),
    > możliwością wydania dwóch kart, miłą obsługą przez internet,
    > powiadomieniem
    > smsowym o wpływach/wypływach, dużą liczbą bankomatów...

    sezam max w bph - oprocentowanie 3,7% wyplata ze wszystkich bankomatow za
    darmo przelewy za free
    niestety oplata za prowadzenie 12zl/mc

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 16. Data: 2007-06-29 08:32:07
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > A dlaczego?

    jak się ma utrzymankę na boku to łatwo wpaść

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 17. Data: 2007-06-29 10:13:36
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    gg napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak się ma utrzymankę na boku to łatwo wpaść

    Ee prezentu karta nie kupisz bo zanim wrocisz bedzie wiedziala co i
    gdzie kupiles, na piwo z kumplami nie pojdziesz bo zaraz sie dowie ile
    flaszek kupiliscie itd. Konto oszczednosciowe to mozna miec wspolne ale
    OSOBISTE NIGDY

  • 18. Data: 2007-06-29 11:26:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ee prezentu karta nie kupisz bo zanim wrocisz bedzie wiedziala co i
    > gdzie kupiles,

    Że gdzie, to zgoda. Ale że co? Takich danych po użyciu karty
    nie ma. Inna rzecz, że musiałaby na bieżąco sprawdzać ten
    stan konta w internecie, żeby wyłapać.

    > na piwo z kumplami nie pojdziesz bo zaraz sie dowie ile
    > flaszek kupiliscie itd.

    No i co z tego, że się dowie?

    > Konto oszczednosciowe to mozna miec wspolne ale OSOBISTE
    > NIGDY

    A jakieś poważne argumenty przeciw? Bo te wyżej to są takie trochę...
    (no offense) szczeniackie.

    --
    Wojciech Bancer

  • 19. Data: 2007-06-29 12:33:02
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 13:26:36 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A jakieś poważne argumenty przeciw? Bo te wyżej to są takie trochę...
    > (no offense) szczeniackie.

    Ja miałem wspólne konto z dziewczyną i teraz mamy osobne. Chociażby
    założenie i ewentualnie zamknięcie konta (chodzi o marmurek). Trzeba się
    pojawić we dwójkę a pracujemy tak, że ciężko jest się zgrać w
    godzinach, w których działa bank. Często konto dla dwóch osób jest
    dorższe od pojedyńczego a skoro mieszkamy wspólnie, to po co nam dwa
    konta z przelewami za darmo?

  • 20. Data: 2007-06-29 19:35:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dlaczego?

    "bo one wszystkie sa takie same" a "kazdy facet to swinia" ?
    ;)