  • 1. Data: 2011-08-09 18:01:27
    Temat: konto dla golodupca
    Od: "GD" <t...@o...pl>

    Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale niestety
    wprowadzili opłatę za kartę.
    Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że
    konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest coś w stanie zastąpić
    mi mBank?

  • 2. Data: 2011-08-09 18:07:49
    Temat: Re: konto dla golodupca
    Od: b...@o...pl

    pomyśl o dbnet - ale musisz pamiętać 10zł wpłata 10zł wypłata
    no i pamiętaj że w weekendy bank śpi.

  • 3. Data: 2011-08-09 18:35:10
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-08-09 20:01, GD pisze:
> [...]
    > Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że
    > konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest coś w stanie zastąpić

    GetinOnline - darmowy łącznie z kartą, wypłaty ze wszystkich bankomatów
    za 0zl no i można gotówkę wpłacić w zwykłym Getinie

    Darek

  • 4. Data: 2011-08-09 18:37:10
    Od: "GD" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > GetinOnline - darmowy łącznie z kartą, wypłaty ze wszystkich
    > bankomatów za 0zl no i można gotówkę wpłacić w zwykłym Getinie

    Naprawdę darmowe, czy znów jakieś przy minimalnej wpłacie na konto
    1000zł miesięcznie, przy korzystanie z karty 3 razy, czy inne bzdety?
    Zwykły goły ROR uważam, że mógłby być w pełni darmowy

  • 5. Data: 2011-08-09 18:40:59
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Naprawdę darmowe, czy znów jakieś przy minimalnej wpłacie na konto
    > 1000zł miesięcznie, przy korzystanie z karty 3 razy, czy inne bzdety?
    > Zwykły goły ROR uważam, że mógłby być w pełni darmowy

    Naprawdę darmowe - do kiedy? Nie wiem
    http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

    Darek

  • 6. Data: 2011-08-09 19:00:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-09 20:40, Darek wysłał(a) wiadomość:

    > Naprawdę darmowe - do kiedy? Nie wiem
    > http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

    Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem
    drobnym druczkiem:

    "Czynności bezpłatnie realizowane przez Bank względem Konta
    Skarbonkowego to: prowadzenie konta (*pod warunkiem wykonywania
    transakcji bezgotówkowych przy użyciu karty debetowej lub kredytowej
    wydanej do konta na kwotę minimum 400 zł miesięcznie, przez okres 12
    miesięcy kalendarzowych za miesiące, w których nie wykonano wymaganych
    transakcji, naliczana jest opłata miesięczna 4,99 zł), wydanie karty
    płatniczej, przelewy internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    Polsce. Informacja o opłatach za inne czynności realizowane na zlecenie
    Posiadaczy rachunków dostępna jest na stronie www.getinonline.pl."

    A w PDF-ie dla Skarbonkowego z TOiP jest napisane:

    Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku
    Oszczędnościowo-Rozliczeniowego Konto Skarbonkowe* i pod gwiazdką - * w
    przypadku zawierania umowy w ramach promocji organizowanej przez Bank,
    warunki danej promocji zaakceptowane przez Klienta mogą określać
    wysokość tej opłaty odmiennie niż Tabela opłat i prowizji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2011-08-09 19:18:16
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > płatniczej, przelewy internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    > Polsce. Informacja o opłatach za inne czynności realizowane na zlecenie

    No ale to dotyczy nowego konta oszczędnościowego. Jak go nie założysz to
    na Skarbonkowym nic nie trzeba robić i tak jest bezplatny.

> [...]
    > warunki danej promocji zaakceptowane przez Klienta mogą określać
    > wysokość tej opłaty odmiennie niż Tabela opłat i prowizji.

    Bo mogłeś w specjalnej promocji dostać np. drukarkę ale wtedy byl wymóg
    wpływów wynagrodzenia w jakiejś tam wysokości

    Jak nie wybierasz nagrody warunków nie ma

    Darek

  • 8. Data: 2011-08-09 19:47:40
    Od: Brak <b...@b...brak>

    Mam od kilku m-cy Getin Online Konto Swobodne i nie ma żadnych opłat!
    Jest to taka alternatywa dla mBanku chodź będąc klientem od ładnych lat
    wciąż mam sentyment do niego.

  • 9. Data: 2011-08-09 22:59:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > no i pamiętaj że w weekendy bank śpi.

    ...i evrydej 18 - 8

  • 10. Data: 2011-08-09 23:01:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem
    > drobnym druczkiem:

    wez przeczytaj do czego to jest a potem pisz, tumanku