  • 1. Data: 2002-09-23 10:06:31
    Temat: konto
    Od: "devoth" <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialem sie zapytac gdzie dobrze jest zalozyc konto bankowe (ze w banku to
    wiem :), a zeby pytanie nie bylo tak ogolnikowe to postaram sie uscislic:

    - jestem w tej chwili studentem, wiec cos z nieduzymi kosztami utrzymania
    - z dogodnym dostepem do zlozonych pieniazkow, cobym nie musial specjalnie
    szukac banku ew bankomatu
    - krotki czas zalatwienia formalnosci zwiazanych z zalozeniem (potrzebne na
    wczoraj)

    Co jeszcze powiniennem wiedziec na ten temat?

    Jezeli ktos majacy troche doswiadczenia moglby mi tu udzielic paru
    wskazowek, bylbym zobowiazany, za odpowiedzi bardzo dziekuje.

    --
    pozdrawiam
    devoth

  • 2. Data: 2002-09-23 12:01:32
    Temat: Re: konto
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    devoth wrote:

> [...]
    > szukac banku ew bankomatu
    > - krotki czas zalatwienia formalnosci zwiazanych z zalozeniem (potrzebne na

    nie piszesz nic o uslugach, wnioskuje ze konto potrzebne do odbierania
    kasy, w takim razie jesli masz niedaleko bankomaty euronetu to mbank,
    otworzysz telefonicznie, rachunek bedzie aktywny w tym samym dniu
    (bedzie przyjmowal przelewy) dostep do pieniedzy uzyskasz jednak
    dopiero gdy odeslesz podpisana umowe i przysla Ci karte (pewnie kolo
    2 tygodni)

    jesli nie masz bankomatu euronetu w poblizu to rozejrzyj sie czyje
    bankomaty mijasz codziennie a potem wybierz najtanszy bank, no chyba
    ze zalezy Ci jeszcze na jakichs innych uslugach ale nic o tym nie
    napisales

  • 3. Data: 2002-09-23 16:45:25
    Od: "devoth" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin F <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
> [...]
    > bankomaty mijasz codziennie a potem wybierz najtanszy bank, no chyba
    > ze zalezy Ci jeszcze na jakichs innych uslugach ale nic o tym nie

    dzieki na razie tyle mi wystarczy :)
    sklaniam sie ku mbankowi, ale nie wiem ile (i czy) bankomatow Euronetu jest
    w Lublinie.

    devoth

  • 4. Data: 2002-09-23 21:11:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    devoth wrote:

    > dzieki na razie tyle mi wystarczy :)
    > sklaniam sie ku mbankowi, ale nie wiem ile (i czy) bankomatow
    > Euronetu jest w Lublinie.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index
    .html

    Lublin

    REAL, Hipermarket ul. Chodżki 14 9-21
    STATOIL, Stacja Paliw al. Tysiąclecia 12 24h
    MAKRO Cash & Carry ul. Chemiczna 5 8-20
    BRE, Oddział banku ul. Krakowskie Przedmieście 6 24h
    STATOIL, Stacja Paliw ul. Kraśnicka 3 24h
    LUKAS Bank, oddział ul. Nałęczowska 24 24h

  • 5. Data: 2002-09-24 07:03:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "devoth" <
> [...]
    > szukac banku ew bankomatu
    > - krotki czas zalatwienia formalnosci zwiazanych z zalozeniem (potrzebne

    polecam Fortis - w Lublinie jest na ul. Probostwo 6A (tel 0-801 367847 czyli
    0-810 FORTIS) wplata obowiazkowa 300 zl/mies, oplaty miesieczne 8 zl,
    wszystkie bankomaty za darmo, najbezpieczniejszy z systemow obslugi
    internetowej.

    jak bez internetu, to mozesz sprobowac w PKOBP SA - tez sporo bankomatow a w
    dodatku dla studentow jest teraz jakas superpromocja - sprawdz na
    http://www.pkobp.pl/promo/eskonto.xml?id=1

    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-24 10:48:49
    Od: "devoth" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amp2nt$jg5$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > jak bez internetu, to mozesz sprobowac w PKOBP SA - tez sporo bankomatow a
    > dodatku dla studentow jest teraz jakas superpromocja - sprawdz na

    300 zl/mies to nie sa male koszty utrzymania, przynajmniej dla studenta, +
    8zl.

    juz zalozylem ekonto w mBanku:
    0 zl zalozenie
    0 zl utrzymanie
    nie trzeba wplacac minimalnej kwoty co mies
    w bankomatach Euronetu nie naliczaja prowizji
    nie ma prowizji od przelewow (chybe ze do ZUS - 1zl)

    wszystko zalatwilem w jeden wieczor nie ruszajac sie z domciu:
    zalozenie - kilka min
    aktywacja hasel
    ustawienie kanalu internetowego

    na wyplacanie kasy troche poczekam :|
    ale wplacac mozna od razu, a na tym mi zalezalo

    --
    pozdrawiam
    devoth

  • 7. Data: 2002-09-24 10:54:11
    Od: "devoth" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert <m...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:amo024$qcl$...@t...icpnet.pl...

> [...]
    > BRE, Oddział banku ul. Krakowskie Przedmieście 6 24h
    > STATOIL, Stacja Paliw ul. Kraśnicka 3 24h
    > LUKAS Bank, oddział ul. Nałęczowska 24 24h

    dzieki! tez juz znalazlem tyle ze na www.karty.pl
    tam jest tez o tyle fajnie ze podane jest czy bankomat jest 24h otwarty.

    a na stronie mBanku wczesniej nie znalazlem, gdybys nie podal to bym chyba
    zwatpil, dzieki :)

    --
    pozdrawiam
    devoth