  • 1. Data: 2002-09-23 08:58:13
    Temat: KARTY WALUTOWE W JAKICH BANKACH
    Od: s...@p...onet.pl

    Interesuje mnie jakie banki wydaja karty podlaczone bezposrednio do konta
    walutowego.Prosilbym o opinie onich.
    Pozdrawiam
    Sanal

  • 2. Data: 2002-09-23 09:07:20
    Temat: Re: KARTY WALUTOWE W JAKICH BANKACH
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Interesuje mnie jakie banki wydaja karty podlaczone bezposrednio do konta
    > walutowego.Prosilbym o opinie onich.
    > Pozdrawiam

    Pekao SA - VC dolarowa

  • 3. Data: 2002-09-23 09:44:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Interesuje mnie jakie banki wydaja karty podlaczone bezposrednio do konta
    > walutowego.Prosilbym o opinie onich.

    PKO BP VC charge. Mozna wybra konto z ktorego beda sciagac naleznosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-09-23 12:43:48
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > PKO BP VC charge. Mozna wybra konto z ktorego beda sciagac naleznosci.
    Ale jeśli wybiore euro, czy to oznacza, że będzie bez przewalutowania?
    Tzn. wykonałam trx na 100 eur, a oni z konta pobiorą 100 eur? Czy może
    100 eur zamienią na USD a następnie na euro i dopiero ściągną z mojego
    konta.

  • 5. Data: 2002-09-23 12:56:00
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Interesuje mnie jakie banki wydaja karty podlaczone bezposrednio do konta
    > walutowego.Prosilbym o opinie onich.
    Maestro Citibanku.
    Uwaga: walutowe są tylko operacje gotówkowe, operacje bezgotówkowe
    rozliczane są zawsze z konta złotówkowego

    MaciejK

  • 6. Data: 2002-09-23 13:02:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jeśli wybiore euro, czy to oznacza, że będzie bez przewalutowania?

    Tego nie wie nawet rzecznik banku...;-)
    Weiss probowal sprawdzac podobno (a moze to kredytow w walutach
    dotyczylo...?)

    > Tzn. wykonałam trx na 100 eur, a oni z konta pobiorą 100 eur? Czy może
    > 100 eur zamienią na USD a następnie na euro i dopiero ściągną z mojego
    > konta.

    Ogolnie rzecz biorac PKO BP nie przewalutowuje przez USD dla walut dla
    ktorych prowadzi rachunki (albo tabele kursow, nie pomne) wiec domyslam sie,
    ze pobiora ci 101 lub 103EUR (to jest charge z 1% prowizja od bezgotowkowych
    i 3% od gotowki).
    Nie testowalem.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-09-23 15:55:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Maestro Citibanku.
    > Uwaga: walutowe są tylko operacje gotówkowe, operacje bezgotówkowe
    > rozliczane są zawsze z konta złotówkowego

    Uzupelnie. Transakcje gotowkowe sa przeliczane w nastepujacy sposob.
    Waluta w ktorej dokonano wyplaty => Euro => obciazenie wskazanego rachunku
    [moze byc PLN, Euro, USD, GHF, GBP]. Wyjatkiem sa transakcje dokonywane w
    bankomatach Citishare, wtedy przewalutowanie odbywa sie w nastepujacy sposob
    waluta w ktorej dokonano wyplaty => USD => obciazenie wskazanego rachunku

    Maciej

  • 8. Data: 2002-09-24 07:33:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 23 Sep 2002 14:43:48 +0200, Karolina Godyń
    <k...@o...org.pl> wrote:

> [...]
    >Tzn. wykonałam trx na 100 eur, a oni z konta pobiorą 100 eur? Czy może
    >100 eur zamienią na USD a następnie na euro i dopiero ściągną z mojego

    Nie. Wszystkie karty do rachunkow walutowych obecnie dotycza USD. W
    euro nic nie ma. Mozna tylko podpiac maestro citka ale tylko dla
    operacji bezgotowkowych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-09-24 08:31:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Wszystkie karty do rachunkow walutowych obecnie dotycza USD. W
    > euro nic nie ma. Mozna tylko podpiac maestro citka ale tylko dla
    > operacji bezgotowkowych.

    Pytanie dotyczylo VC PKO BP, a twoja odpowiedz jest o czym?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-09-24 22:07:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 24 Sep 2002 10:31:34 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Pytanie dotyczylo VC PKO BP, a twoja odpowiedz jest o czym?
    >;-)

    Mowisz, ze VC PKO BP moze byc podpieta do rachunku w EUR ?