  • 1. Data: 2002-09-23 06:47:11
    Temat: termin rozpatrywania skarg?
    Od: "marjus" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie, mam pytanko:
    czy istnieje "odgórny" czas odpowiedzi - rozpatrzenia skargi wniesionej do
    banku?
    Ponad miesiąc czekam na odpowiedź z BZ WBK...nie wspominając juz o tym, że
    ONI maja moja kasę (pomyłkę popełnił pracownik banku i przelał mi gdzieś
    pieniądze, których nie moge odzyskać).
    Będę wdzięczna za odpowiedź, bo nie zamierzam juz dłużej czekać...
    pozdrawiam,
    Gosia
    (dzięki poczcie Marka) ;-)

  • 2. Data: 2002-09-23 07:40:50
    Temat: Re: termin rozpatrywania skarg?
    Od: "Nina" <n...@e...com.pl>

    Użytkownik marjus <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ammdcf$luj$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pieniądze, których nie moge odzyskać).
    > Będę wdzięczna za odpowiedź, bo nie zamierzam juz dłużej czekać...

    mialam podobna sprawe z BZ WBK. Wplacilam pieniadze w jednym z oddzialow na
    konto Lukas Bank, po miesiacu Lukas zaczal mnie scigac, gdzie sa ich
    pieniadze. Nie wystarczyl telefon do Lukasa z informacja, ze wplaclam kase w
    tym i tym banku.

    Proponuje natretnie dzwonic do BZ WBK, do tego konkretnego oddzialu, gdzie
    dokonywan byla wplata i prosic o polaczenie z kierownikiem placowki (zwyklu
    pracownik moze miec tak zwany "olew"). Plus pismo listem poleconym do banku
    z zapytaniem gdzie sa Twoje pieniadze (byc moze trafily do Krajowej Izby
    Rozrachunkowej). Po wyslaniu poleconego dalej scigac telefonicznie.

    W moim przypadku przynioslo to taki efekt, ze po prawie 5 miesiacach doszli
    z papierami do ladu, wplacili pieniadze gdzie mieli a mnie przeprosili.

    Mam nadzieje, ze w Twoim przypadku pojdzie to troche szybciej i kuteczniej

    pozdrawiam
    Nina

  • 3. Data: 2002-09-23 08:14:44
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "marjus" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniądze, których nie moge odzyskać).
    > Będę wdzięczna za odpowiedź, bo nie zamierzam juz dłużej czekać...

    BZ WBK? To u nich normalne! Napisz do rzecznika praw klienta BZ WBK, adres
    znajdziesz na ich stronie (w moim przypadku pomoglo). Kilka mocnych slow o
    "odpowiednich krokach prawnych" tez nie zaszkodzi.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-09-23 15:47:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "marjus" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie, mam pytanko:
    > czy istnieje "odgórny" czas odpowiedzi - rozpatrzenia skargi wniesionej do
    > banku?

    Nie, ale powolanie Arbitra Bankowego praktycznie dalo bankom 30 dni. Jesli w
    tym terminie nie otrzymasz odpowiedzi, albo nie zgadzasz sie z decyzja banku
    mozesz wniesc skarge do Arbitra Bankowego. Orzeczenie Arbitra jest dla banku
    wiazace, dla klienta nie jest.

    Maciej