  • 1. Data: 2002-06-06 18:31:15
    Temat: konta firmowe
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Czy czesto przy zakladaniu kont firmowych spotyka sie z obowiazkiem
    poswiadczenia przez urzad waznosci dokumentow (NIP, regon, wpis do
    ewidenci) ?
    Czy zdobycie takich potwierdzen jest skomplikowana sprawa ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-06 19:59:42
    Temat: Re: konta firmowe
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ewidenci) ?
    > Czy zdobycie takich potwierdzen jest skomplikowana sprawa ?

    Nigdy. Po cholere poswiadczac dokumenty wydawane w momencia zalozenia
    dzialalnosci? Natomiast czesto mam problemy z pelnomocnictwem - wiekszosc
    chce waznego miesiac. Po przetlumaczeniu ze skoro pelnomocnictwo nie ma
    okreslonego okresu to jest bezterminowo z wielka podejzliwoscia ustepuja.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-06 20:39:08
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    o jakim pelnomocnictwie piszesz
    theo

  • 4. Data: 2002-06-06 20:41:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "theo" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > o jakim pelnomocnictwie piszesz
    > theo

    do reprezentowania firmy we wszytskich sprawach.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-07 14:50:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > ewidenci) ?
    > Czy zdobycie takich potwierdzen jest skomplikowana sprawa ?

    Nie ma zadnych problemów.
    Trzeba sie pofatygowac, gdzieniegdzie odstac w kolejce, zaplacic.... i za
    dzien, tydzien, miesiac przyjsc po odbiór

    Jednak chyba w wielu bankach nie wymagaja tego.
    Wystarczy im oryginal do wgladu i oswiadczenie, ze nadal aktualny.

  • 6. Data: 2002-06-10 07:41:14
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Uzytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Jednak chyba w wielu bankach nie wymagaja tego.
    > Wystarczy im oryginal do wgladu i oswiadczenie, ze nadal aktualny.

    a skad oswiadczenie? napisac samemu i opieczetowac?

    Pozdr.
    grzes

  • 7. Data: 2002-06-10 17:31:38
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzes P." <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > a skad oswiadczenie? napisac samemu i opieczetowac?
    Oczywiście
    na kserokopi (bank ci ją robi, lub przynosisz) "nabazgrać", że "zgodne na
    dzień" i podpisać (podstemplować) w obecności pracownika