  • 31. Data: 2009-06-29 18:53:12
    Temat: Re: - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK wrote:

    > https://www.dinersclubus.com/us/en/images/main_cta/h
    p_promo_area.jpg
    > Rozczytasz BIN? ;) Wydaje mi sie, ze zaczyna sie od 5 :).

    > Moze wlasnie oczekiwali takiego DC/MC :). Tak w ogole to chyba nie ma
    > polskiego DC. Te nasze to chyba sa z Ireland/UK.

    A te co wydaje Kredyt Bank?

    --
    MiCHA

  • 32. Data: 2009-06-29 18:53:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Cze, 14:40, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Myslisz ze w praktyce by to zadzialalo w pl? Np. w teminalu jakiegos eCardu
    > albo w jakichs platnosciach.pl ?

    Ja mysle ze tak. Zwlaszcza ze wystawca karty w USA uzbrajal w nia
    swoich pracownikow jako karte do wydatkow w podrozach sluzbowych.

    > Czyzby tylko europejskie karty byly jakies
    > niepelnowartosciowe i czemu?

    Bo - jak juz mi NIEJEDNOKROTNIE wyjasniano na grupie - Europa to
    najpiekniejszy kontynent. :) W zwiazku z powyzszym reszta swiata musi
    sobie jakos rekompensowac ten fakt, np. wieksza funkcjonalnoscia kart
    platniczych. ;)

    > Bo mnie polskie DC raz nie przeszlo nawet w serwisie Click and Buy, który DC
    > obsluguje.

    To chyba dziala tylko w jedna strone. tzn. amerykanskie/kanadyjskie DC
    bedzie chodzilo wszedzie tam gdzie MC, ale to nie znaczy, ze kazde DC
    bedzie tak sie zachowywac.

    Czy polskie DC ma logo i hologram MasterCard?

  • 33. Data: 2009-06-29 19:00:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > Czy polskie DC ma logo i hologram MasterCard?

    Ma (mialo) logo MC i Cirrus na rewersie. Logo MC jest/bylo oznaczone
    'disclaimerem' - In U.S./Canada this Diners Club Card is accepted at
    MasterCard locations. Hologramu MC nie bylo, za to jest ladny hologram DC na
    pasku magnetycznym :D.

    MK

  • 34. Data: 2009-06-29 19:04:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

    > A te co wydaje Kredyt Bank?

    A jaki ma BIN? Podejrzewam, ze te KB i PKOBP tez sa Irlandzkie. Jesli w
    prawym dolnym rogu maja 'IR' to prawie na pewno ;).

    MK

  • 35. Data: 2009-06-29 19:07:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > najpiekniejszy kontynent. :) W zwiazku z powyzszym reszta swiata musi
    > sobie jakos rekompensowac ten fakt, np. wieksza funkcjonalnoscia kart

    Hehehe, dobre, dobre. :))

    Jak wynika z linka podanego przez MK oni sobie po prostu wydali karte MC
    (numer z puli MC) i doomalowali logo DC tak jak sam pisales. Te "polskie"
    maja numer z puli DC i to je stawia tam gdzie stoja.

  • 36. Data: 2009-06-29 19:11:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak wynika z linka podanego przez MK oni sobie po prostu wydali karte MC
    > (numer z puli MC) i doomalowali logo DC tak jak sam pisales. Te "polskie"
    > maja numer z puli DC i to je stawia tam gdzie stoja.

    A co za tym idzie, gdyby istnial punkt honorujacy DC a nie honorujacy MC, te
    amerykanskie moglyby chyba nie przechodzic. Nie ma to jak znalezc dobra
    strone tej dziwnej sytuacji. :)

  • 37. Data: 2009-06-29 19:14:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A jaki ma BIN? Podejrzewam, ze te KB i PKOBP tez sa Irlandzkie. Jesli w
    > prawym dolnym rogu maja 'IR' to prawie na pewno ;).

    Ta z PKOBP ma 'LA' nie mam zielonego pojecia jakie panstwo w nomenklaturze
    DC moze to oznaczac... BTW PKO ma promocje i bezplatnie wydaje DC do
    jutra...
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=dinersclub/section=
    pryw

    MK

  • 38. Data: 2009-06-29 19:41:04
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Cze, 15:11, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > A co za tym idzie, gdyby istnial punkt honorujacy DC a nie honorujacy MC, te
    > amerykanskie moglyby chyba nie przechodzic. Nie ma to jak znalezc dobra
    > strone tej dziwnej sytuacji. :)

    Mmm... "schadenfreude". Jakie to europejskie! :)

    Tak, wydaje sie ze jest jak piszesz. A tutaj mozna sobie poczytac
    wiecej o DC/MC/Discover:

    http://www.flyertalk.com/forum/diners-club-club-rewa
    rds/874377-diners-club-discover-mastercard.html

    Polecam takze lekture ostatniego wpisu, gdzie wlasciciel karty DC
    wydanej w Europie (w Finlandii) opisuje jak bardzo byla bezuzyteczna w
    Toronto. I to mimo dodatkowego logo MC!

  • 39. Data: 2009-06-30 08:26:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 07:48:43 -0700, bradley.st napisał(a):

    > A szuflada to metafora. Alegoria taka znaczy sie. Trzymam oczywiscie w
    > bezpiecznej torbie z cukrem, gorna polka, trzecia szafka po lewej. ;)

    Metafora? Alegoria? Co Pan tutaj imputuje? To jest grupa bankowa a nie
    poetycka ;)

    Xenocide

  • 40. Data: 2009-06-30 09:47:57
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    bradley.st <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Polecam takze lekture ostatniego wpisu, gdzie wlasciciel karty DC
    > wydanej w Europie (w Finlandii) opisuje jak bardzo byla bezuzyteczna w
    Byłem w tym miesiącu ponad tydzień w Kanadzie - Vancouver i nigdzie nie było
    problemu z DC. Czasami na slipie było wprawdzie napisane, że to MC, ale ani
    razu nie było problemu. Nawet w automatach biletowych, gdzie nie trzeba było
    PINu wbijać ;-)