  • 21. Data: 2004-11-22 16:49:08
    Temat: Re: "koncza sie" tokeny w VWdirect
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message
    news:cnt186$ejt$1@node2.news.atman.pl...
    > zamowilem token w poprzedni wtorek, a dzisiaj w skrzynce czekalo na mnie
    > awizo,
    > jutro odbiore przesylke i aktywuje nowy token....
    >
    > wbrew temu co niektorzy pisali, procedura wymiany tokena jest szybka
    > i user friendly ;-)

    Ja też dostałem dzisiaj pocztą zółwią ze ZPO token zamówiony pocztą
    wewnętrzną w poprzedni poniedziałek.
    Nie do końca podzielam zachwyty, bo wysyłając nowy token zdeaktywowali mi
    stary, zostałem bez dostępu via intenet.
    Czy tylko ja miałem takie 'szczęście' a innym stary token działał podczas
    gdy już wysłali już nowy ?

    TomekD

  • 22. Data: 2004-11-22 19:09:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnt5a5$52c$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > Nie do końca podzielam zachwyty, bo wysyłając nowy token
    > zdeaktywowali mi stary, zostałem bez dostępu via intenet.
    > Czy tylko ja miałem takie 'szczęście' a innym stary token działał
    > podczas gdy już wysłali już nowy ?

    Tak jak pisalem 2 posty wyzej (!), stary token dzialal jeszcze dzis
    bezposrednio przed telefonem aktywujacym nowy, a wiec nie bylem pozbawiony
    dostepu ani przez chwile.

    Tak jak pisalem kilka dni temu, pomoglem szczesciu precyzujac dyspozycje,
    aby zapobiec przedwczesnemu wylaczeniu starego tokena.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2004-11-22 21:33:43
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:

    > Tak jak pisalem 2 posty wyzej (!), stary token dzialal jeszcze dzis
    > bezposrednio przed telefonem aktywujacym nowy, a wiec nie bylem pozbawiony
    > dostepu ani przez chwile.

    Potwierdzam :-) Dodam jeszcze, ze malutki tokenik przyslali mi w
    ooooogromnej kopercie - nie maja na co pieniedzy wydawac, czy jak ;-) ?

  • 24. Data: 2004-11-22 21:35:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Glenn napisał(a):

    > Potwierdzam :-) Dodam jeszcze, ze malutki tokenik przyslali mi w
    > ooooogromnej kopercie - nie maja na co pieniedzy wydawac, czy jak ;-) ?

    A ja cierpliwie czekam. :-)

  • 25. Data: 2004-11-22 21:42:34
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    niczego kobiecie z infolinni nie sugerowalem, a ona sama
    powiedziala, ze nowy token zacznie dzialac (przestanie stary)
    dopiero w momencie jak do nich zadzwonie i zglosze
    fakt posiadania nowego tokena

    Bob

  • 26. Data: 2004-11-22 22:08:20
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cntltg$gc2$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:
    > RobertSA wrote:

    > Potwierdzam :-) Dodam jeszcze, ze malutki tokenik przyslali mi w
    > ooooogromnej kopercie - nie maja na co pieniedzy wydawac, czy jak ;-)
    > ?

    Tu to samo ;)
    Ale mnie najbardziej zaskoczyl nie rozmiar koperty, a odreczne adresowanie.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2004-11-22 22:39:17
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message
    > niczego kobiecie z infolinni nie sugerowalem, a ona sama
    > powiedziala, ze nowy token zacznie dzialac (przestanie stary)
    > dopiero w momencie jak do nich zadzwonie i zglosze
    > fakt posiadania nowego tokena

    No ja nie wiem czy mam wejść pod stół i zrobić hauu, hauu czy jak :-)
    Jak przeczytałem wasze posty to w pełnej desperacji zalogowałem się na stary
    token (nowy jeszcze nieaktywowany) i dzisiaj bez problemu dostałem się do
    konta.
    Więc:
    - albo miałem omamy i po raz pierwszy nie udało mi się zalogować 3x pod rząd
    na konto tydzień temu (od tamtego czasu nie podejmowałem prób)
    - albo moja rozmowa z VWlinią sprzed tygodnia spowodowała odblokowanie
    zablokowanego już starego tokena
    Tak czy inaczej, hauu, hauu, potwierdzam że stary token działa nawet jak już
    wysłano nowy.

    TomekD