  • 11. Data: 2002-05-15 13:40:24
    Temat: Re: komputery dla Albanii
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    http://www.bdr.ngo.pl

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-05-15 19:18:37
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl (Luzak) wrote in <abt028$ggk$1@news.tpi.pl>:

    [national characters were removed - jeszcze raz Ci je wytne]

    >Pomoc biednego dla jeszcze bardziej biednego ma byc moze dla niektorych
    >wspania?a wartosc symboliczna, ale zastanów sie chlodno i logicznie : czy
    >wys?anie 5 czy 10 komputerow do Albanii tak naprawde cos w tym kraju
    >zmieni
    >?

    Nie biednego, lecz kogos kto stal sie nieco bogatszy - a wiec kogos,
    kto w jakims stopniu moze pomoc komus gorzej sytuowanemu. Z duza doza
    prawdopodobienstwa ten ktos tez kiedys otrzymal pomoc od kogos niewiele
    bogatszego - nie powino sie przerywac lancucha.

    Trzeba pomagac innym, a nie czekac na wzbogacenie. Bo nikt madry nie
    okreslil jeszcze progu zamoznosci, od ktorego mozna zaczac pomagac innym.
    Mozna miec w kazdej chwili wymowke, ze sa na swiecie jeszcze bogatsi.

    A bogatych sa 2 rodzaje :

    - tacy, ktorzy nigdy nikomu nie pomogli - bo wychodzili z zalozenia, ze
    jeszcze troche sie wzbogaca ...i wtedy...

    - bogaci, lecz bardziej szczesliwi. Oni dostrzegli prosta zalenosc "im
    wiecej dajesz tym wiecej dostajesz." Jesli w to nie wierzysz - Twoj
    problem. Ale to dziala.

    Wracajac do kilku komputerow dla Albanii - na pewno zostana one lepiej
    wykorzystane niz u nas. A przede wszystkim akcja ta da jej organizatorowi
    swiadomosc, ze komus pomogl. A niektorzy tego potrzebuja.

    Cenie swoj czas i w ogole nie odpisywalbym na Twojego pierwszego,
    zaczepnego post. Jednak na krzyki typu "a u nas to nie ma komu pomoc ?"
    reaguje zawsze.

    A w ogole to zapraszam do dyskusji n/t nowoczesnej bankowosci ...bo zrobilo
    sie calkowicie NTG :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2002-05-15 22:11:17
    Temat: Re: komputery dla Albanii [ot] 486dx
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj na Onecie czytałem że NASA zbiera złom elektroniczny - szukają
    > części zamiennych do sprawnie działąjących systemów opartych często na
    > procesorach Intel 8086, skupują też stacje dysków 8 calowych itp zabytki -
    > bo mają działające systemy i nie chcą ich przebudowywać - głównie dlatego
    że
    > zależy im bardziej na stabilności działającego systemu niż na wodotryskach
    > szybkości, no ale Amerykańce się nie znają :-))

    Ja słyszałem, że wogóle do dziś montują 486 w nasa. Jest stabilny, trwały i
    nie potrzebuje chłodzenia. No i pewnie nie musi obsługiwać winzgrozy (a
    dzieci z Albanii raczej nie mają innego wyboru).

    --
    Wanias

  • 14. Data: 2002-05-15 22:17:19
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 May 2002 12:53:55 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ja sam musialem wywalac komputer - 486 - sprawny (bez dysku i CD).

    A na Batorego tym handlują :-)

    BAH

  • 15. Data: 2002-05-15 22:53:22
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał:

    > A na Batorego tym handlują :-)

    Na routerek z pingwinem w zupelnosci wystarczy ;)

    PJ

  • 16. Data: 2002-05-16 12:32:04
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 May 2002 00:53:22 +0200, "PJ" <h...@W...pl> wrote:

    >Na routerek z pingwinem w zupelnosci wystarczy ;)

    Wiem. 486 mnie nie śmieszyło.

    Smieszyło mnie: "musiałem"
    oraz fakt, że pisze to omc mgr AMRA
    student SGH (rzut beretem od giełdy).