  • 1. Data: 2002-05-14 16:55:58
    Temat: Polecenie zaplaty w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Korzystal ktos z tego?

    Wlasnie tak sobie ogladam rachunek w BZWBK i tak widze, ze a to za elixir
    1,5 a to jakies 3 przelewy po 0,5 zl, a to polecenie zaplaty zlotoweczke...

    Dzwonilem wlasnie na Multilinie i w TOiPie niby nie ma oplat za Polecenie
    Zaplaty, tylko ze cos wlasnie nie jestem pewien jak to ma wygladac.

    Wg. informacji z multilinii mam isc do placowki z faktura z wszystkim danymi
    wierzyciela (NIP banku itp?!?)

    No i wlasnie nie wiem - myslalem, ze to robione jest przez specjalne
    druczki - jak robilem ten manewr w BZWBK - to musialem prosic w Centereltu o
    przeslanie takiego formularza.

    Reasumujac - przerabial juz ktos to, czy to istotnie jest za friko i z czym
    sie trzeba zglosci do placowki - zwykla faktura czy specjalnym druczkiem?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-14 17:22:36
    Temat: Re: Polecenie zaplaty w Multi
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No i wlasnie nie wiem - myslalem, ze to robione jest przez specjalne
    > druczki - jak robilem ten manewr w BZWBK - to musialem prosic w Centereltu
    > przeslanie takiego formularza.

    w Ideii wciaz dzwonisz do ich BOA - przysylaja druczki, wypelniasz, odsyasz
    do nich, oni odsylaja do banku. Bank po zweryfikowaniu odsyla do nich. Innej
    mozliwosci nie przewidywali jak do nich dzwonilem.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-05-14 17:38:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wlasnie tak sobie ogladam rachunek w BZWBK i tak widze, ze a to za elixir
    > 1,5 a to jakies 3 przelewy po 0,5 zl, a to polecenie zaplaty
    zlotoweczke...

    A to wyplata 1zl.... a to cos nie dziala, a to nie dzialaja przelewy... a to
    zginal przelew do ZUS itd. Straszne badziewie sie zrobilo z tego banku :((

    > Reasumujac - przerabial juz ktos to, czy to istotnie jest za friko

    jest za free :-))

    > i z czym sie trzeba zglosci do placowki - zwykla faktura

    tak

    > czy specjalnym druczkiem?

    specjalny druczek, to ma multi :-) Jedno upowaznienie skladasz w banku,
    drugie
    wysylasz wierzycielowi.

    pzd

  • 4. Data: 2002-05-14 18:10:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > specjalny druczek, to ma multi :-) Jedno upowaznienie skladasz w banku,
    > drugie
    > wysylasz wierzycielowi.

    W takim razie biore wszystkie moje rachunki i zasuwam do Multi :)

  • 5. Data: 2002-05-14 19:41:26
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > W takim razie biore wszystkie moje rachunki i zasuwam do Multi :)

    a ja jeszcze poczekam, az wrota na straszewskiego do CUFu otworza i jakis
    "towar" rzuca

    p.

  • 6. Data: 2002-05-14 20:03:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 14 May 2002 18:55:58 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Wg. informacji z multilinii mam isc do placowki z faktura z wszystkim danymi
    >wierzyciela (NIP banku itp?!?)

    Jaki NIP banku ?!

    >No i wlasnie nie wiem - myslalem, ze to robione jest przez specjalne
    >druczki - jak robilem ten manewr w BZWBK - to musialem prosic w Centereltu o
    >przeslanie takiego formularza.

    Musisz miec albo druczek z firmy albo wszytkie dane do wypelnienia
    takiego druczku w placowce . Chyba nie wszystkie one znajduja sie na
    zwyklej fakturze (identyfikator platnosci ?)
    Polowka dostarczonego przez Ciebie lub wydrukowanego w placowce
    formularza zostaje w banku, druga czesc sam wysylasz do wierzyciela
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-05-14 20:09:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Polowka dostarczonego przez Ciebie lub wydrukowanego w placowce
    > formularza zostaje w banku, druga czesc sam wysylasz do wierzyciela

    A wiedzialem, ze lepiej sie na grupie zapytac :)

  • 8. Data: 2002-05-14 20:54:30
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    wrote:

    >Korzystal ktos z tego?

    7.05 :-))
    Najpierw zadzwoniłem do Plusa:
    - "należy pobrać druczki: upoważnienie i oświadczenie (15 zł jak nie
    ma kasy itp.)"

    W multi uruchomiłem od ręki.
    Po wyjściu już było aktywne.
    Otrzymałem:
    - potwierdzenie uruchomienia polecenia zapłaty (dla mnie)
    - Upoważnienie dla wierzyciela do obciąznia PZ.

    Następnie w Plusie pobrałem druki i wypełniłem.
    Do tego dołączyłem upoważnienie z multiBanku i wysłałem.

    Teraz czekam co zrobi Plus.
    W zasadzie jest mi obojętne czy wykorzysta
    moje upoważnienie z multibanku
    czy też wyśle moje do multibanku.

    Cierpliwie czekam na fakturę na której będzie napis, ze płatne: PZ

    Jak na razie wszystko bezpłatne.

    PZ w multi ma tą zaletę, że nie braknie środków
    (dozwolony debet - po pierwszej wpłacie można zwiększyć).
    i groźba kary (15 zł) z Plusa jest mniejsza.

    pozdrawiam BAH

  • 9. Data: 2002-05-14 21:03:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > Wg. informacji z multilinii mam isc do placowki z faktura z
    > wszystkim danymi wierzyciela (NIP banku itp?!?)

    Twoj wierzyciel musi _chciec_ rozliczac sie za pomoca Polecenia
    Zaplaty. I wtedy dysponuje odpowiednimi druczkami.

    Na razie bardzo malo jest firm, ktore chca, zeby im placic w ten
    sposob... Operatorzy telefonii komorkowej, telewizji kablowej, to
    wszystko chyba...

    MJ

  • 10. Data: 2002-05-14 21:11:15
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Na razie bardzo malo jest firm, ktore chca, zeby im placic w ten
    > sposob... Operatorzy telefonii komorkowej, telewizji kablowej, to

    TPSA (nie we wszystkich regionach jeszcze).