  • 11. Data: 2011-02-17 17:28:15
    Temat: Re: komornik
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-17 18:15, kashmiri pisze:

    > Może raczej: utrzymywać WŁASNE DZIECI? Alimenty nie są na żonę, tylko na dzieci.

    Skup się : Sąd zasądził pieniądze NA DZIECI. Komornik przytula
    te pieniądze, ale i przytula ponad to co może.

    Czy koleś ma odpowiadać za to, że babę dupa swędziała ? Przecież
    płaci, a i żryć coś musi. W sumie racja, niech komornik zabiera
    za dużo - babol zdechnie, nie będzie robił kolejnych bachorów
    (patrząc jak wykształconych dobiera ojców) co wyjdzie na zdrowie
    wszystkim.

    6008

  • 12. Data: 2011-02-17 19:13:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Feb 2011 17:14:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Ależ przyznał, że płaci. Gdyby chciał nie płacić, zatrudniłby
    >się na czarno, lachę położył na babola, który próbował złowić
    >faceta na dziecko.
    >
    >Koleś chyba ma prawo z czegoś żyć, żeby utrzymać kur*iszcze
    >machające dupą na lewo i prawo bez zastanowienia, co ?

    Err... a w którym konkretnie miejscu Greg napisał, że utrzymuje twoją
    matkę?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 13. Data: 2011-02-17 19:20:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-17 20:13, Maciej Bojko pisze:

    > Err... a w którym konkretnie miejscu Greg napisał, że utrzymuje twoją
    > matkę?

    No przecinek po tym jak wskazał, że twoja nawet loda porządnie
    nie umie zrobić i do tego, że nie dźwigał już smrodu śledzia.

    Jeśli masz problem z czytaniem - by zrobić sobie w czytniku
    większe litery - przybliż monitor.`

    6008

  • 14. Data: 2011-02-17 19:21:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Weź daj spokój, wyobraź sobie matkę jego dzieci, która znając polską
    > rzeczywistość nie ma co do garnka włożyć, a do pracy nie pójdzie, bo jej
    > na przedszkole i żłobek nie stać.
    > Przyznawać się publicznie, że się nie płaci alimentów, i jeszcze prosić
    > o radę, jak się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.
    > k.

    Ale jak mu komornik zajmie 100% dochodów, to z głodu zdechnie, albo na
    znaczek miesięczny nie będzie miał, straci pracę i "Matka Polka" znowu bez
    grosza zostanie, a nie będzie miała jak do pracy pójść, bo ją na przedszkole
    dla dziecka nie będzie stać.

  • 15. Data: 2011-02-17 19:47:45
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> dared to write:

    > Skup się : Sąd zasądził pieniądze NA DZIECI. Komornik przytula
    > te pieniądze, ale i przytula ponad to co może.

    A skąd komornik? Z własnej nieprzymuszonej woli wykonać wyroku sądu nie umie?

    > Czy koleś ma odpowiadać za to, że babę dupa swędziała ?

    Statystycznie to on ją rzucił dla jakiejś młodszej dupy.

> [...]
    > za dużo - babol zdechnie, nie będzie robił kolejnych bachorów
    > (patrząc jak wykształconych dobiera ojców) co wyjdzie na zdrowie

    Można spytać, w jakim sektorze pracujesz?

    k.

  • 16. Data: 2011-02-17 19:57:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > Polka" znowu bez grosza zostanie, a nie będzie miała jak do pracy
    > pójść, bo ją na przedszkole dla dziecka nie będzie stać.

    Myślisz pewnie, że to, co na konto, to wszystko, co "zarabia" ?"

    Naiwny jesteś ;-)

    witrak()

  • 17. Data: 2011-02-17 20:28:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-17 20:47, kashmiri pisze:

    > A skąd komornik? Z własnej nieprzymuszonej woli wykonać wyroku sądu nie umie?

    A z tego powodu, że są ludzie i głupie cipy. Znam przypadki,
    gdzie kolesie płacili do przez kilka lat, a tępe cipy potem z
    wyrokami 2 tyle ściągały przez komornika. Ale to inny przypadek.
    Są również przypadki (znam kilka takich "mamuś"), gdzie ze
    zwykłego skur*ysyństwa : NIE BO NIE ... bo fajnie jest, jak
    komornik dowali swoje koszty ... ale rzecz jasna chodzi tu o
    dobro dziecka :)

    > Statystycznie to on ją rzucił dla jakiejś młodszej dupy.

    Pokaż statystyki.

    > Można spytać, w jakim sektorze pracujesz?

    W handlu tabletkami wczesnoporonnymi, a jaki ma to związek ?

    6008

  • 18. Data: 2011-02-17 21:23:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2011 18:28, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Skup się : Sąd zasądził pieniądze NA DZIECI. Komornik przytula te
    > pieniądze, ale i przytula ponad to co może.
    >
    > Czy koleś ma odpowiadać za to, że babę dupa swędziała ?

    Nie, za to ze pala go swedziala i zalowal 2 zl na gumke.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2011-02-18 11:43:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > Myślisz pewnie, że to, co na konto, to wszystko, co "zarabia" ?"
    > Naiwny jesteś ;-)

    Sam jesteś naiwny. Sądząc po pisowni to koleś fizycznie pracuje, a jak
    się nie jest lekarzem, prawnikiem, czy innym specjalistą i pracuje się w
    pełnym wymiarze to ciężko np. na budowie na dwa etety robić.

  • 20. Data: 2011-02-18 12:23:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > pracuje, a jak się nie jest lekarzem, prawnikiem, czy innym
    > specjalistą i pracuje się w pełnym wymiarze to ciężko np. na

    Taaak. Widać, że masz zorientowanie w rynku :-)))
    Gość robi na jednym etacie za pensję jak podał, żeby mieć
    ubezpieczenie i nie przemęcza się, bo musi mieć siłe, żeby w
    weekendy i na zwolnieniach chorobowych prywatnie zarabiać dwa razy
    tyle.
    (Albo może w ogóle ma etat "na ZUS", za który sam płaci.)

    witrak()