  • 1. Data: 2011-02-16 21:28:32
    Temat: Gdzie zainwestować 200kpln?
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    Aby jak najwięcej zarobić nie ryzykując bardzo dużo?
    Inwestycja na kilka lat, w założeniu ma pomóc szybciej spłacić kredyt
    hipoteczny

    p.

  • 2. Data: 2011-02-16 21:38:12
    Temat: Re: Gdzie zainwestować 200kpln?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-02-16 22:28, Pytający pisze:
    > Aby jak najwięcej zarobić nie ryzykując bardzo dużo?
    > Inwestycja na kilka lat, w założeniu ma pomóc szybciej spłacić kredyt
    > hipoteczny
    >
    > p.

    co to znaczy nie ryzykując b.dużo?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-02-16 21:42:25
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    W dniu 2011-02-16 22:38, RobertS pisze:

    > co to znaczy nie ryzykując b.dużo?

    to znaczy, że zakładając np. 5 letnią inwestycję wyjść z niej z zyskiem,
    a nie połową funduszy
    nie musi to być 50% zysk, wystarczy ok. 10% rocznie (średnio)

    docelowo ma to być inwestycja trwająca 10 lat, choć oczywiście nie
    koniecznie cały czas ta sama

    wiem wiem, jak chcesz pewnie, to kup obligacje :-)

    p.

  • 4. Data: 2011-02-16 22:00:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to znaczy, że zakładając np. 5 letnią inwestycję wyjść z niej z zyskiem,
    > a nie połową funduszy
    > nie musi to być 50% zysk, wystarczy ok. 10% rocznie (średnio)

    oj to całkiem dużo chciałbyś uzyskać, bez ryzyka nie ma takiej opcji...

    generalnie proponuję zainwestować w fundusze akcyjne i ustawić stop
    lossa na poziomie 5-7% czyli masz szansę na zysk jaki chciałbyś uzyskać
    i nie ryzykujesz więcej niż ww. poziom kapitału

    > docelowo ma to być inwestycja trwająca 10 lat, choć oczywiście nie
    > koniecznie cały czas ta sama
    >
    > wiem wiem, jak chcesz pewnie, to kup obligacje :-)

    nie! to zła inwestycja jeżeli stopy % rosną, obecnie od obligacji
    trzymaj się z daleka!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-02-16 22:01:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pytający" <n...@j...istotne> wrote in message

> [...]
    > koniecznie cały czas ta sama
    >
    > wiem wiem, jak chcesz pewnie, to kup obligacje :-)

    jak znajdziesz taką inwestycję to podziel sie na grupie
    Oczywiście chodzi o taką z podanymi wynikami w przyszłości.

    george.

  • 6. Data: 2011-02-16 22:05:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 23:00, RobertS pisze:

> [...]
    > i nie ryzykujesz więcej niż ww. poziom kapitału

    > nie! to zła inwestycja jeżeli stopy % rosną, obecnie od obligacji

    Co to reklama i propaganda robią z ludźmi. Obligacje stają się mniej
    opłacalne, do dziś można jeszcze poczytać o tym, jak ludzie się bujają z
    przedwojennymi papierami, ale jak się kogoś na ulicy spyta o obligacje,
    to twierdzi, że są bardzo bezpieczne... Pewnie tak samo jak nasze
    emerytury za 10 lat.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-02-16 22:07:55
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    > oj to całkiem dużo chciałbyś uzyskać, bez ryzyka nie ma takiej opcji...

    rozumiem

    > generalnie proponuję zainwestować w fundusze akcyjne i ustawić stop
    > lossa na poziomie 5-7% czyli masz szansę na zysk jaki chciałbyś uzyskać
    > i nie ryzykujesz więcej niż ww. poziom kapitału

    fundusze akcyjne a nie akcje?
    ktore fundusze akcyjne pozwalaja na automatyczny stop loss? (chyba, ze
    masz na mysli taki wlasny ;-) )
    aktualnie korzystam z mbanku

    zastanawialem sie generalnie nad strukturami oraz akcjami (w dluzszym
    okresie powinno sie dac na tym zarobic, ale nie ukyrwam - nie znam sie)

    p.

  • 8. Data: 2011-02-16 22:10:43
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    W dniu 2011-02-16 23:05, Liwiusz pisze:
> [...]
    > przedwojennymi papierami, ale jak się kogoś na ulicy spyta o obligacje,
    > to twierdzi, że są bardzo bezpieczne... Pewnie tak samo jak nasze

    dla jasności - wspominając obligacje miałem na myśli nie duży zysk, a
    pewność (stałość) oprocentowania..

    p.

  • 9. Data: 2011-02-16 22:15:08
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytający <n...@j...istotne> napisał(a):
    ..
    > a nie poĹ&#65533;owÄ&#65533; funduszy
    > nie musi to byÄ&#65533; 50% zysk, wystarczy ok. 10% rocznie (Ĺ&#65533;rednio)

    > docelowo ma to byÄ&#65533; inwestycja trwajÄ&#65533;ca 10 lat, choÄ&#65533;
    oczywiĹ&#65533;cie nie
    > koniecznie caĹ&#65533;y czas ta sama

    Ho,h! Masz niewąskie wymagania :0

    > wiem wiem, jak chcesz pewnie, to kup obligacje :-)

    To też niekonieczne "pewnie"...

  • 10. Data: 2011-02-16 22:20:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dla jasności - wspominając obligacje miałem na myśli nie duży zysk, a
    > pewność (stałość) oprocentowania..

    ale chciałeś mieć szansę na 10% rocznie? obligacje skarbowe tyle nie
    dadzą, są alternatywą dla lokat i tyle...

    --
    pozdrawiam
    RobertS