  • 1. Data: 2008-01-03 08:54:47
    Temat: kolejność kont w mbanku.
    Od: "koral" <k...@g...com>

    dostałem kredyt w mbanku,
    do tej pory wśród moich kont ekonto było na 2 miejscu a teraz jest na końcu,
    niby nic ale po paru latach przyzwyczajenie jest mocniejsze,
    da sie to zmienić ?

  • 2. Data: 2008-01-03 12:31:22
    Temat: Re: kolejność kont w mbanku.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fli7mm$aeh$1@node1.news.atman.pl, *koral* wrote:
    > dostałem kredyt w mbanku,
    > do tej pory wśród moich kont ekonto było na 2 miejscu a teraz jest na
    > końcu, niby nic ale po paru latach przyzwyczajenie jest mocniejsze,
    > da sie to zmienić ?

    A konta nie sa posortowane alfabetycznie po nazwach jakie ty im nadasz?
    Zmien nazwe ekontu na jakas "A moje eKONTO" - moze ci wskoczy na sama gore
    :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-03 13:11:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > niby nic ale po paru latach przyzwyczajenie jest mocniejsze,
    > da sie to zmienić ?

    Przyzwyczajenie? Da się zmienić, choć to trochę potrwa ;-)))
    Zwłaszcza, że to jedyne co możesz zrobić.

  • 4. Data: 2008-01-03 15:48:45
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Użytkownik "koral" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > końcu,
    > niby nic ale po paru latach przyzwyczajenie jest mocniejsze,
    NIE :)
    Miałem to samo, ale uwierz ostatnia pozycja jest najlepsza :)
    Łatwo się przyzwyczaić..
    Arek

  • 5. Data: 2008-01-03 19:14:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > A konta nie sa posortowane alfabetycznie po nazwach jakie ty im nadasz?
    > Zmien nazwe ekontu na jakas "A moje eKONTO" - moze ci wskoczy na sama gore
    > :)

    Nie, niestety nie mozna zmienic calej nazwy rachunku, a tylko dodac sufiks
    (czyli np. "eKonto - axxx")

    a.

  • 6. Data: 2008-01-03 19:19:28
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > A konta nie sa posortowane alfabetycznie po nazwach jakie ty im nadasz?

    Nie, eKonto jest za eMax'ami zlotowymi, a przed eMax'ami walutowymi, juz
    nie mowiac o tym, ze mBiznes jest pomiedzy tymi na 'e'.

    a.

  • 7. Data: 2008-01-03 19:50:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 19:19:28 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Wemif <w...@a...pl>
    napisała:

    > Nie, eKonto jest za eMax'ami zlotowymi, a przed eMax'ami walutowymi, juz
    > nie mowiac o tym, ze mBiznes jest pomiedzy tymi na 'e'.
    "mam wrażenie że" po którejś z aktualizacji, rachunki są sortowane wg
    typów. Niestety nie potrafię tego znaleźć. Być może kluczem jest
    przyjrzenie się numerowi konta począwszy od 11 znaku (czli pominiecie
    liczby kontrolnej i nru oddziału)

    To info było w komunikacie po którejś aktualizacji serwisu bardzo dawno
    temu.

    kj

    Keyboard error press F1 continue

  • 8. Data: 2008-01-03 20:33:47
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    U mnie jest najpierw eKONTO a dopiero pod nim eMAX Plus

  • 9. Data: 2008-01-03 21:16:03
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >U mnie jest najpierw eKONTO a dopiero pod nim eMAX Plus

    Też tak miałem. Ale otwarciu linii odnawialnej konto "spadło na sam dół"
    Zaś w systemie wygląda to tak jakby zamknięto rachunek i otworzono na nowo z
    linią kredytową.
    może teraz nowootwierane konta zawsze lądują na dole. Może ktoś na próbe
    otworzy sobie dodatkowego emaxa?
    Arek

  • 10. Data: 2008-01-04 01:26:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 22:16:03 +0100, turczy napisał(a):

    > może teraz nowootwierane konta zawsze lądują na dole. Może ktoś na próbe
    > otworzy sobie dodatkowego emaxa?

    Chyba masz rację.
    Ja sobie dokładałem po jednym eMaxie i każdy następny pojawiał się na
    samym dole. Ponieważ było to dosyć naturalne, nie zwróciłem na to uwagi,
    myślałem że eMaxy same z siebie układają się jeden pod drugim.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof