  • 1. Data: 2011-06-08 12:10:36
    Temat: kolejna podwyżka
    Od: Marek <a...@b...pl>

    RPP po raz 4 w br podniosła stopy procentowe 25pb. Ciekawe będzie
    uzasadnienie.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-06-08 12:24:15
    Temat: Re: kolejna podwyżka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    > RPP po raz 4 w br podniosła stopy procentowe 25pb. Ciekawe będzie
    > uzasadnienie.

    Dla mnie uzasadnienie jest jedno: próba sztucznego podtrzymania
    wywindowanych obecnie do nieba kursów PLN wobec reszty walut. Moim skromnym
    zdaniem nie uda się to. Chyba że podwyższą referencyjną jeszcze ze 100
    punktów.

  • 3. Data: 2011-06-08 17:56:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > wywindowanych obecnie do nieba kursów PLN wobec reszty walut. Moim
    > skromnym zdaniem nie uda się to. Chyba że podwyższą referencyjną jeszcze

    czyli dolar raczej juz bardziej nie zejdzie w dol? :)

  • 4. Data: 2011-06-08 17:58:47
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > czyli dolar raczej juz bardziej nie zejdzie w dol? :)

    Jak by ktos ci potrafil odpowiedziec na to pytanie to bylby juz tak
    bogaty, ze nie mialby czasu tutaj pisac tylko bylby zajety wydawaniem
    kasy ;-)

  • 5. Data: 2011-06-08 18:07:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak by ktos ci potrafil odpowiedziec na to pytanie to bylby juz tak
    > bogaty, ze nie mialby czasu tutaj pisac tylko bylby zajety wydawaniem
    > kasy ;-)

    Myslalem o czyms innym - myslalem sobie, ze moze teraz
    warto wymienic komputer, telewizor, lodowke, itd ;)

  • 6. Data: 2011-06-09 07:03:00
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Myslalem o czyms innym - myslalem sobie, ze moze teraz
    > warto wymienic komputer, telewizor, lodowke, itd ;)

    Jak masz wyprodukowane jeszcze przed ROHS to nie wymieniaj (ROHS to inaczej
    zakaz produkowania trwałych produktów).
    P.G.

  • 7. Data: 2011-06-09 07:31:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 8 Jun 2011 19:56:34 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >czyli dolar raczej juz bardziej nie zejdzie w dol? :)

    a dlaczego miałby nie zejść? USA zmniejsza swój dług szybciej niż PL?
    :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-06-09 17:37:30
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-09 09:03, Piotr Gałka pisze:

    > Jak masz wyprodukowane jeszcze przed ROHS to nie wymieniaj (ROHS to
    > inaczej zakaz produkowania trwałych produktów).
    > P.G.

    Jasne, za pięć lat same się rozlutują :-)

  • 9. Data: 2011-06-09 17:42:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jasne, za pięć lat same się rozlutują :-)

    Ej, cos w tym jest - wszak do zastosowan
    przemyslowych czy tam gdzie wazne jest ludzkie zycie
    o ironio rohs nie obowiazuje - albo cos zle slyszalem...

  • 10. Data: 2011-06-09 19:40:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :
> [...]

    Optymista. Gwarancja jest zwykle na 2 lata :-P

    > Ej, cos w tym jest - wszak do zastosowan
    > przemyslowych czy tam gdzie wazne jest ludzkie zycie
    > o ironio rohs nie obowiazuje - albo cos zle slyszalem...

    Dobrze słyszałeś.

    Ludzie ludziom zgotowali ten ROHS ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3