  • 61. Data: 2007-01-08 10:57:07
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Weź pod uwagę, że umowa zlecienie może być na czas okreslony bez mozliwości
    wczesniejszego wypowiedzenia, co wobec banku
    takiego zleceniobiorce powinno stawiać w sytuacji lepszej, niżzwykłego pracownika na
    umowę na czas nieokreslony.
    JaC

    It has removed 2878 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 62. Data: 2007-01-08 12:16:26
    Od: Sierp <s...@n...net>

    666 napisał(a):
    > Weź pod uwagę, że umowa zlecienie może być na czas okreslony bez mozliwości
    wczesniejszego wypowiedzenia

    nie moze

    Sierp

  • 63. Data: 2007-01-08 13:49:16
    Od: m...@g...com

    witek wrote:

    > "marcin blokik" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Umowy nie mogą być sprzeczne z KC.
    > Możesz sobie regulować umową to co nie jest w KC, ale nie odwrotnie.
    > A KC mówi bardzo prostu: w każdej chwili możesz wylecieć na zbity pysk i
    > nic po za tym.

    Mógłbyś rzucić paragrafem?

    p. m.

  • 64. Data: 2007-01-08 15:54:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:ent7pf$2i9$1@news.wp.pl...
    > Weź pod uwagę, że umowa zlecienie może być na czas okreslony bez
    > mozliwości wczesniejszego wypowiedzenia

    że co ?

  • 65. Data: 2007-01-08 15:55:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@g...com> wrote in message

    > Mógłbyś rzucić paragrafem?

    art 746 KC.

  • 66. Data: 2007-01-08 21:32:12
    Od: m...@g...com

    witek wrote:

    > <m...@g...com> wrote in message

    > art 746 KC.

    To tylko mówi że można umowę wypowiedzieć, a nie o tym że można "wylecieć na
    zbity pysk". Okres wypowiedzenia może być np. roczny. Nietrudno sobie
    wyobrazić taką umowę która będzie chronić zleceniobiorcę bardziej niż umowa
    o pracę pracownika.

    p. m.

  • 67. Data: 2007-01-14 15:02:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 8 Jan 2007 02:34:03 -0600, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >"marcin blokik" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    >Nie czepiam się słówek.

    czepiasz się. Pokażesz ustawową definicję zarobków i dowiedziesz, że
    "nie ma zarobków w umowie zleceniu"?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 68. Data: 2007-01-18 16:34:23
    Temat: Re: Praca na zlecenie czy etat
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jest chyba jakiś mnożnik stawki bazowej za każdy rok stazu.
    JaC

    > Jeśli błądzę, niech ktoś konkretnie wytłumaczy co i jak, ale ja nie widzę żadnych
    zalet posiadania "stażu pracy"
    obecnie (i dlatego mimo, że już nie pracuję dawno w tamtej firmie nie zwróciłem się
    do sądu pracy o uznanie mojej ponad
    rocznej umowy zlecenie za umowę o pracę.

    It has removed 2928 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 69. Data: 2007-01-22 08:11:08
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Np. zapis o odszkodowaniu.
    JaC

    > Nietrudno sobie wyobrazić taką umowę która będzie chronić zleceniobiorcę bardziej
    niż umowa o pracę pracownika.

    It has removed 2946 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!